משלוח עד הבית 5-7 ימי עסקים! חינם מ-299 ₪
שימו לב שייתכנו עיכובים בשל עומס הזמנות- אנא הבנתכם♥

המדריך לרכישת נרות לבית: בחירת סגנון, ריחות וסוגי שעווה

הבית שלנו הוא המקום בו אנחנו מתחילים ומסיימים כמעט כל יום, הוא המקום בו אנחנו יוצרים את הזכרונות שלנו עם האנשים הכי קרובים לנו, הוא המקום שבו אנחנו מבלים את רוב שעות חיינו, והוא המקום אליו אנחנו מזמינים אנשים ומארחים אותם. מעבר לכך הבית שלנו הוא אנחנו, אלו למעשה ארבע הקירות שבתוכם חיינו מתנהלים, ולכן היינו רוצים שיהיו מעוצבים בצורה הכי מפנקת ומזמינה עבורנו לחיות ולארח.

הקורונה שבאה עלינו לרעה לפני יותר כבר משנה וחצי נתנה לנו הזדמנות לבלות בבית שעות ארוכות ולבחון אותו מכל זווית וכיוון, ולא במקרה אנשים רבים מחליטים לשדרג את ביתם בתקופה האחרונה, וזאת במיוחד לאור מספר הערבים הרב בו אנחנו מארחים ומתארחים בתקופת החגים. שיפוץ באלפי או עשרות אלפי שקלים זו אופציה, אך יש גם טאצ’ים עדינים יותר שיכולים לשנות את האווירה בבית שלכם, ולהפוך אותה לנעימה ומרשימה יותר.

אז מה הסגנון שלכם?

הדבר הכי כיף בשיפורים קטנים- גדולים לבית הוא שהמגוון הוא עצום, ובין אם יש לכם פינה ספציפית שהייתם רוצים לשנות, ובין אם מדובר בטוויסט כללי שבא לכם לכל הבית זה אפשרי ובקלות. בקטלוג שבאתר תוכלו למצוא סוגים שונים ומגוונים של נרות שיוכלו להתאים בקלות לכל גוון של קיר או רהיט שבסמוך אליהם תרצו למקם. ישנם נרות מומלצים, קלאסיים ואלגנטים שאנו מספקים אך דעתנו היא שהנרות היצוקים הלבנים הם המיוחדים והמעניינים ביותר, כיוון שהם נותנים נוכחות ומשתלבים היטב עם כמעט כל גוון, אולם מלבדם יש מגוון רחב של נרות בגוונים של אדום, ירוק, תכלת, כחול, שחור, כסף, זהב ועוד.

ואולם כשמדברים על סגנון לא חייבים לחשוב רק על גוון, אלא גם על צורה. תוכלו למצוא בעיון בקטלוג “נרות לרכישה אונליין” מגוון צורות שיפתיעו אתכם, וכן כלים לנרות שיוסיפו טאצ’ עיצובי נוסף מעבר לנר עצמו. בבחירת הסגנון שלכם היינו ממליצים קודם לחשוב היכן בבית או במשרד חסר לכם את העוד קצת, ואז לבחור בהתאם. או הפוך, להסתכל קודם מה מוצא חן בעינכם ואז להחליט היכן הכי צריך. הדבר נכון כמובן גם לגבי נרות לאירועים, שם בקטגורית הנרות המומלצים שווה להציץ על הנרות שצפים על המים, שיכולים להפוך להיות ה-דבר שהאורחים שלכם יזכרו מקבלת הפנים.

ומה הריח האהוב עליכם?

במבחר הנרות לרכישה אונליין שתוכלו למצוא באתר, ישנם גם נרות ריחניים וכמובן מפיצי ריח. לא לחינם אתם כנראה זוכרים את הריח של מרכך הכביסה שלכם ושומרים לו אמונים, ולא לחינם אתם מרגישים שאתם מיד נכנסים לאווירה כשאתם מגיעים למסאז’ או לספא. לאפקט הריח יש השפעה חזקה על המח שלנו, וריחות נעימים גורמים לנו מיד לחוש שהגענו למקום שטוב לנו בו.

גם כאן שווה לחשוב על התאמה בין הריחות האהובים שלכם לבין מיקום הנרות הריחניים או מפיצי הריח שהייתם רוצים. בקטלוג באתר תוכלו למצוא ארבע משפחות ריח שיעזרו לכם לבצע את ההתאמה היטב, כאשר לכל משפחה המאפיין הספציפי שנותן לה את היתרון והייחודיות שלה.

ה-woody הינה משפחת הריחות המזכירים עצים, חורשות ויערים. היא מקנה אווירה פראית של טבע ומתאימה לחדרים או סלונים שיש מהם נוף, או לחלופין, שרוצים להקנות להם אווירה של חוץ הבית.

משפחת ריחות ה-FLORAL, מאופיינת על ידי ריחות של פרחים שונים, בינהם וניל ולבנדר, וכן פרחים רבים נוספים. מקנה ניחוחות עדינים של פריחה, ולמעשה מתאימה לכל איזור בבית.

משפחת הריחות האוריינטלים (ORIENTALS), ומשפחת ריחות ה- FRESH נותנות אווירה נעימה במיוחד למשרד ולמטבח, וכן לחדרי השירותים בבית או בעבודה, וכמובן יכולים לשרת אתכם היטב במפיצי הריח המשמשים באירועים בחדרי השירותים גם כן.

כמה כיף שאפשר להזמין אונליין

בין אם מדובר בנרות לאירועים, בכלים לנרות או במפיצי ריח, כמה כיף זה שאפשר להזמין הכל דרך האינטרנט ולהנות ממגוון המוצרים בלי לצאת מהבית. לצד הנרות תוכלו לעיין גם באוסף המוצרים המשלימים הנמצאים באתר, וביניהם פמוטים במגוון צבעים, מגוון כלי זכוכית כמו תחתיות מרובעות עם שוליים, או תחתיות עגולות לנרות העשויות זכוכית חלבית, מגש מראה או מגש שחור וכן מכבי נרות שיתנו מראה מודרני של שיק לצד הפמוטים.

ואם בא לכם לפנק?

מצוין, גם עלינו זה אחד הדברים האהובים, ובגלל זה דאגנו לעזור להעניק ולשמח את האנשים שאתם אוהבים ומעריכים. בין אם מדובר בבן או בת משפחה, ובין אם מדובר בחברה או חבר לעבודה שמתקדמים או שסתם בא לכם לפנק, לצד שלל הנרות לרכישה אונליין ומפיצי הריח שתוכלו למצוא בקטלוג באתר, תוכלו למצוא גם מארזי מתנה מעוצבים היטב, ומתוכם לבחור את אלו שאיתם תרצו לשמח את הקרובים או הקרובות אליכם.

רכישת מתנה כמו נרות ריחניים ועוצמתיים לקרובים שלכם היא מעבר לעוד פריט שאתם מעניקים. מדובר על מוצר שמסוגל לשנות את האווירה הביתית, ליצור המון תחושות ורגשות של שלווה, הנאה, רומנטיות ועוד – ובנינו, מי לא אוהב להדליק נר מקסים בערב אחרי יום עבודה ארוך, לשבת עם האהוב או האהובה שלו ופשוט להנות מהרגעים הקטנים והכי יפים של החיים.

לסיכום

אם כן, מומלץ לפעול באחת משתי הדרכים, או ראשית לחשוב היכן בבית הייתם רוצים להכניס טאצ’ קטן של מראה או ריח, ואז לבוא עם מקום בראש ואליו לחפש משהו מתאים מהאתר. או לחלופין קודם להסתכל, ואז כשתראו משהו שאהבתם לחשוב היכן זה יכול להתאים בבית. המגוון עצום ויש דברים שכנראה לא תכירו, ולכן נחמד לפעול בשיטה השנייה.

מאחלים לכם הרבה אושר ורוגע, ומקווים שנוכל לעזור בהבאתם הביתה.

קנדל קלאב – CANDLE CLUB

נרות לבית
סל קניות0
אין מוצרים בסל!
דילוג לתוכן