משלוח עד הבית 5-7 ימי עסקים! חינם מ-299 ₪
שימו לב שייתכנו עיכובים בשל עומס הזמנות- אנא הבנתכם♥

כיצד תבחרו את הנרות והניחוחות הנכונים לכם ולביתכם

כל מה שאתם צריכים כדי להפוך את ביתכם לאואזיס ריחני זה הנר נכון, בניחוח הנכון, בזמן הנכון ובמקום הנכון. גלו כיצד להעניק לחלל הפרטי שלכם, אשלייה של מרחב ובהירות או לחילופין אווירה אינטימית וחמימה, בעזרת נרות ריחניים בלבד.

כידוע, אחד החושים החזקים ביותר שלנו הוא חוש הריח- ניחוח של בושם יכול להזכיר לנו אדם קרוב ואהוב, רגע מיוחד או חוויה חד פעמית. כך גם הניחוחות שמציפים את ביתנו או את סביבתנו.
שום דבר לא מרים את מצב הרוח ויוצר אווירה, טוב יותר, מנר מבושם וריחני להפליא. הרגע הזה, כשהניחוחות מציפים את החלל ובשאיפה אחת קלה, טבעית, הוא מצליח להטיס אותנו למסע במחוזות רחוקים. יש בו הכוח לעורר או להרגיע אותנו והוא מסוגל לשנות את איך שאנו חווים את הרגע, את עכשיו.

הנה מספר טיפים לבחירת הנרות והניחוחות הנכונים עבורכם ועבור החלל שלכם:

 

1. תתחברו לחלל האישי שלכם
נסו לדמיין כיצד הניחוח ישפיע על המרחב בו אתם חיים. הבהוב נרות למשל הוא דרך מצוינת להוסיף קצת חום ואווירה אינטימית לחלל שחסר בו את שני אלו. אולם, ניחוח פרחוני ואגרסיבי עלול להפריע אם יסתער על חדר האוכל בזמן הסעודה. לכן חשוב להבין את החלל ותפקידו ולדעת איזו אווירה את מבקשים שישדר, כדי שתדעו לבחור את הנרות והניחוחות, שישרתו את מטרותיכם באופן הטוב ביותר.

2. דעו מה הניחוחות שלכם.
ניחוח הוא עניין אישי להפליא; העדפות הריח שלנו מבוססות על מספר עצום של גורמים תת הכרתיים, שאנחנו אפילו לא מסוגלים להבין. לניחוח הנכון יש את הכוח להעלות זיכרונות, לשנות את מצב הרוח ולהרגיע את המיינד. הצעד הראשון, אם כן, הוא להבין קודם כל, מה אנחנו אוהבים ולחפש את הניחוחות שמדברים אלינו.
אנחנו ממליצים להתחיל בזיהוי משפחות הריח שאתם הכי מתחברים אליהן ושאתם הכי אוהבים:

מתובל– Orientals Notes
ניחוחת חמים, עשירים וחריפים של קינמון, פלפל, ג’ינג’ר, ציפרן, מוסקט וזעפרן.

רענן– Fresh Notes
ניחוח קליל ורענן כמו כביסה נקייה וריחנתי המתייבשת באוויר הים הנקי, הצלול והקריספי.

עצי– Woody Notes
ניחוח עשיר, טבעי, חם ועמוק. בדרך כלל יכיל רמזים לנוכחותם העצית של סנדלווד, ארז, איזוב ופטצ’ולי.

פרחוני– Floral Notes
בין אם עדין או עשיר, ניחוח פרחוני יכיל, לרוב, רמזים של לבנדר, שושנים, יסמין ולילך.

3. שקלו מצב רוח ועונה.
ניחוחות יכולים לסייע לכם ולחלל שלכם בהחלפת מצב רוח, בשינוי האווירה ויצירת מעבר קל וחלק בין עונות השנה. לדוגמה, ריחות קלילים ורעננים כשל הדרים הם תוספת מושלמת לעונות האביב והקיץ, בעוד ניחוחות חריפים, עציים וירוקים משרים תחושה חגיגית וחמימה בעונת החורף. אפשר להשתמש בהם כדי להרגיע את הגוף והנפש או כדי להחיות ולהצית את החושים, כדי ליצור אווירה רומנטית או כדי להשרות מצב רוח רגוע ושלו. נרות מוגדרים לא רק על ידי ניחוחם אלא אף על ידי האפקט המתמשך שלהם, לכן חשוב לשקול ברצינות, איזו אווירה אתם מעוניינים ליצור ובהתאם לה, לבחור את הניחוח שקרוב לליבכם.

4. חשוב שתבחינו בין הניחוחות השונים לבית ותדעו כיצד להפיק מהם את המיטב עבור עיצוב הבית והאווירה.

נרות
מלבד ניחוחם, בכוחם להוסיף חום ואווירה. מגיעים בעשרות צבעים, צורות וגדלים ומושלמים לכל חלל. הם דקורטיביים כפי שהם מעשיים ומהווים דרך מושלמת להוסיף טאצ’ אחרון, סופר חווייתי ומיוחד, כזה שמשאיר חותם רגשי ואישי לעיצוב הפנים של החלל שלך.
גם למיכלים בהם הנרות מוחזקים יש חשיבות וערך, הם יהפכו כל ארוחה לרומנטית וכל שולחן אוכל לדרמטי וחגיגי.
חשבו כיצד הצורות והחומרים בהם הנרות מוחזקים, יכולים לחזק ולתרום לעיצוב החלל שלכם- מיכלים מתכתיים ונוצצים נהדרים למראה יוקרתי, בעוד שצורות עכשוויות, צבעים מונוכרומטיים וחומרים כבטון ושיש ישמרו על אווירה עכשווית, מינימליסטית ונקיה. מיכלים צבעוניים ונרות בצבעים בהירים יעניקו אווירה תוססת וזריקות צבע מרעננות לכל חלל ואילו, נרות בכלי זכוכית עתיקים או אפילו נרות יצוקים בגוונים כהים ולבנים, ירעיפו על החלל אווירה גותית, מסתורית, חושנית ורומנטית.
מפיצי ריח
מקלות הטבולים בצנצנת דקורטיבית של שמן מבושם, יש להפוך אותם על ראשם, מפעם לפעם, בכדי שימשיכו להפיץ ניחוחם.
הבושם עולה דרך הערוצים שלאורך קנה המקלון, היונקים את השמן מעלה ומפזרים אותו באופן טבעי, סביב החדר. מפיצי הריח מושלמים לחללים בהם אתם רוצים ניחוח קבוע, מאחר וניתן לעזוב אותם בחדר ללא השגחה. מצויינים לימות הקיץ החמים כאשר אתם רוצים ניחוח, ללא תוספת החום, שנר מביא עימו.

זהו. אתם מוכנים לצאת למסע שופינג ניחוחות וירטואלי כפי שלא הכרתם.
הכנסו לחנות שלנו, תכירו ותחוו את קולקציית הנרות, מפיצי ריח, התרשמו מהכלים המעוצבים ובחרו את אלו שהכי מתאימים לכם, לביתכם ולאווירה שבחרתם.
אנחנו מצידנו, עשינו ככל שביכולתינו כדי לתאר לכם את מכלול החוויות והתחושות שיתרגשו עליכם כאשר תבעירו כל נר ונר מקולקציית הניחוחות המעולה, שאצרנו עבורכם באתר. תהנו.

רוצים להשאר מעודכנים? ג’וין דה קלאב.
הצטרפו למיילינג ליסט שלנו ותתעדכנו בכל הניחוחות החדשים שמציפים ת’מועדון, תרדו לעומקם של ניחוחות, תציתו אהבות ישנות, תבינו את הכימיה שמאחורי האהבה הוותיקה ותתמכרו.

בחירת נרות לבית
סל קניות0
אין מוצרים בסל!
דילוג לתוכן