משלוח עד הבית 5-7 ימי עסקים! חינם מ-299 ₪
שימו לב שייתכנו עיכובים בשל עומס הזמנות- אנא הבנתכם♥

כל הסיבות למה להדליק בבית נרות ללא ריח

אנחנו אוהבות ריחות. באמת. בנרות, במפיצי ריח, בבשמים, בסבון ואיפה לא. אנחנו גם ממש אוהבות נרות, והשילוב ביניהם? מושלם. לא סתם פתחנו חנות נרות…

אבל,

לא כולם אוהבים ריח כמונו, ויש המון סיבות להדליק נר גם אם אינו מפיץ ריח. אספנו עבורכם את הסיבות הטובות ביותר להדליק בבית נרות ללא ריח.

 

נר ריחני למעשה “משחק” על שני תחומים, גם נר, גם ריחני, אך האמת היא, שגם נרות ללא ריח הם בעלי השפעה גדולה על האווירה והאנרגיה בחדר. יש המון סיבות להדליק בבית נרות ודווקא נרות ללא ריח. אספנו עבורכם כמה סיבות מובילות למה כדאי להדליק בבית נרות גם ללא ריח.

 

סיבה ראשונה – לא כולם אוהבים ריח

נכון, לנו זה נשמע מוזר, אבל זה נכון. זו סיבה פשוטה בתכלית. לא כולם אוהבים ריח, עדיין יש המון סיבות כן להדליק נר, אך זו סיבה מספיקה בהחלט כדי שזה יהיה נר ללא ריח.

 

סיבה שנייה – רוצים לשמור את ה”וואו”

אין ספק (לדעתנו לפחות) שתוספת הריח משדרגת את החוויה בכל חדר.

מצד שני, אם נדליק נר ריחני בכל יום, בשלב מסוים זה יהפוך להרגל ולא יהיה “וואו”. ולפעמים הוא דווקא נחוץ. הוואו.

אז מה עושים? שומרים את השימוש בנרות ריחניים למועד שבו אנחנו רוצים לעלות רמה, ובזמן שגרה נהנים פשוט מנרות ללא ריח.

 

סיבה שלישית – מקור ריח אחר

זה לא חייב להיות מפיץ ריח מכל סוג שהוא, יש מקומות שפשוט באופן טבעי יש בהם ריחות אחרים אותם נרצה לשמר, זו יכולה להיות מאפייה, ובאותה מידה מספרה, אפופה בריחות תכשירי השיער השונים. במקרים כאלה, נדיר שנצליח למצוא ריח שישתלב כראוי בתוך בליל הריחות הטבעי, ואנחנו לא רוצים ליצור את ההתנגשות בין הריחות.

ומה לגבי הדלקת נר ללא ריח? בוודאי שמומלץ, תמיד! לכן, בסביבה בה יש כבר ריח דומיננטי אחר, ולא אחד כזה שאנחנו נרצה או ננסה להסוות, מומלץ להשתמש דווקא בנרות ללא ריח.

 

עד כאן נגענו בסיבות למה נרצה להדליק דווקא נר ללא ריח. אך כדאי גם להיזכר בכמה סיבות טובות להדליק נר באופן כללי, ונראה שריח הוא רק אפקט אחד מיני רבים בהדלקת נר, ויש המון סיבות גם להדליק נר ללא ריח. הנה כמה סיבות נבחרות למה בכלל להדליק נר בחדר:

 

למה להדליק נר בחדר #1 – להירגע בסוף יום

להדלקת נר בחדר יש אפקט מרגיע, במיוחד בסופו של יום ארוך ומפרך. הלהבה המרצדת, שיש לה עוצמת אור מספיקה כדי תפוס את העין, אך לא חזקה מידי כדי לגרום לאי נוחות גורמת לנו להתמקד ולהתפקס עליה, וקצת לשחרר מכל השאר. תוספת ריח יכולה להיות נחמדה, אך גם נרות ללא ריח הם בעלי יכולת לייצר אוירה רגועה.

 

למה להדליק נר בחדר #2 – ליצור אוירה

איזה אוירה יוצרים נרות? ובכן, תלוי איזו אוירה אתם מחפשים. שני נרות במרכז השולחן יכולים לייצר אוירה רומנטית. וגם מספר רב של נרות סביב האמבטיה. שימוש באור נרות כדי להאיר את הבית במסיבה יכול ליצור אוירה מסתורית ומיוחדת, הדלקת נרות בחדר ביום חורף גשום מייצרת אוירה של חמימות וחדר מואר בנרות בזמן משחק עם הילדים הופך כל חוויה להרפתקה של ממש.

ישנן דרכים רבות ליצור אוירה בעזרת נרות והדבר נכון בהחלט גם עבור נרות ללא ריח.

 

למה להדליק נר בחדר #3 – טקסיות ומסורת 

הדלקת נרות מחוברת עם טקסיות ומסורת באופן חובק עולם גיל ותרבות. החל מהדלקת נרות שבת או נרות בכנסיה, דרך נרות נשמה ועד נרות יום הולדת.

הטקסיות הזו לא חייבת להיות טקסיות קולקטיבית או מסורת דתית. ישנם גם טקסים משפחתיים, קהילתיים או אפילו פרטיים שיש להם אפקט חיובי מאד עלינו. השילוב של הדלקת נר מוסיף תוכן, אוירה ואנרגיה שונה לטקס, (לא משנה איזה טקס) וגם במקרה הזה נרות ללא ריח יעשו עבודה טובה לא פחות.

 

למה להדליק נר בחדר #4 – עיצוב

אי אפשר להתעלם מזה – נרות הם יפים, והם יפים עוד יותר כשהם בוערים. שילוב של נרות בוערים כחלק מעיצוב החלל מאפשר לנו בקלות יחסית לשלב אלמנט מהפנט ממש ולשנות את כל התפיסה העיצובית של אותו חלל. כך כל חדר שירותים הופך פתאום לאווירה של ספא, כל סלון למלון יוקרה וכל מטבח למסעדת גורמה. הלהבות הנכונות במקום הנכון, ואף אחד כבר לא ידבר על שום דבר אחר.

 

 למה להדליק נר בחדר #5 – בריאות

כן, קראתם נכון. בריאות. להדלקה של נר בחדר, ובמקרה הזה לחלוטין מדובר גם על נרות ללא ריח, ישנן השפעות בריאותיות חיוביות ביניהן שיפור יכולת הריכוז, הפחתת סטרס, שיפור השינה ושיפור מצב הרוח הכללי. אפילו כתבנו על כך בהרחבה במאמר הזה.

אז גם בשם הבריאות – תדליקו נר.

 

לסיכום

ראינו כי לנרות ללא ריח עדיין יש מקום ותפקיד חשוב בתוך התרבות הענפה של הדלקת נרות. ישנן סיבות בגללן אנחנו דווקא נרצה להעדיף נרות ללא ריח על פני חבריהם הריחניים, כגון הימצאות של ריחות אחרים או רגישות גבוהה לריחות, וישנם מקרים בהם נרות ללא ריח יעשו אפקט דומה לאלו מפיצי הריח ואנחנו צריכים רק לבחור.

כך או כך המסקנה מתבקשת – להדליק נר.

מתלבטים מה עדיף? הצוות של קנדל קלאב ישמח לעזור. דברו איתנו, ונשמח לתת לכם עצה והכוונה, גם בנושא נרות ללא ריח.

נרות

בטוח יעניין אותך...

סל קניות0
אין מוצרים בסל!
דילוג לתוכן