משלוח עד הבית 5-7 ימי עסקים! חינם מ-299 ₪
שימו לב שייתכנו עיכובים בשל עומס הזמנות- אנא הבנתכם♥

לכבוד מבצעי נובמבר – 5 מיתוסים על נרות שכולכן צריכות להכיר

חודש נובמבר הגיע לפתחנו ועימו מגוון המבצעים הארציים והעולמיים. הגרסה הישראלית עבור Black Friday היא ללא ספק “יום החג” שופינג IL, ואנחנו בקנדל קלאב החלטנו להעניק לכן מבצע מדהים שכולל 20% הנחה על כל המוצרים שלנו באתר לכל אורך החודש!

בכדי לעשות לכן סדר בתחום הנרות, החלטנו ליצור מדריך קצר ותמציתי שיעניק לכן את האפשרות לאמת או לבטל שמועות בנוגע למגוון נרות ריחניים, מפיצי ריח וסוגי השעווה שונים וזאת כדי שתוכלו לרכוש את הנרות האהובים עליכן ללא חשש ובמחיר המשתלם ביותר במשך השנה.

מיתוסים על נרות – אמת או שקר?

אנחנו מקבלות המון שאלות שנובעות מחוסר ידע או חוסר היכרות עם עולם הנרות והריח, וזה לגיטימי לאור העובדה שהרבה מידע שגוי ולא מהימן מופיע ברחבי הרשת.
אנחנו כאן כדי לעשות סדר במיתוסים שחוזרים על עצמם הכי הרבה, שחלקם לא נכונים כלל וחלקם מוצגים בצורה מעורפלת. אז בואו נעשה סדר בדברים ונדאג שבפעם הבאה שום דבר לא יעכב אתכם בדרך אל המוצרים הריחניים האיכותיים ביותר. וזכרו! אל תלכו אמונה עיוורת אחרי כל מקור אם אינו המקור המקצועי ביותר בתחומו.

מיתוס 1: ניתן להכין נרות יצוקים משעוות סויה

שֶׁקֶר. שעוות סויה בבסיסה בעלת נקודת התכה נמוכה מאוד, היא די דביקה ורכה מדי. זו הסיבה שאינה יכולה לשמש ליצירת נרות יצוקים. נרות העשויים משעוות סויה יכולים להיות רק בתוך כלי. נרות יצוקים יהיו בהכרח מתערובת שעוות (כל מותג והפורמולציות שלו) המכילות גם שעוות פרפין.

מיתוס 2: נרות ללא ריח הם בטוחים יותר מנרות ריחניים

שֶׁקֶר. אין שום סכנה בריאותית הקשורה לנרות ריחניים. אנחנו תמיד ממליצות לבדוק את הפרטים מול המותג ממנו אתם קונים, כל עוד הוא מקצועי מספיק הוא ידע לענות על מרכיבי המוצר, מקור חומרי הגלם ותמציות הריח.

מיתוס 3: סוג אחד של שעווה הוא הטוב ביותר עבור כל הנרות

שֶׁקֶר. לכל סוג שעווה יש יתרונות וחסרונות משלו. לכן, ישנם סוגים רבים של נרות: יצוקים, בכלים, בפחיות, מעוצבים וכן הלאה… אבל לא משתמשים באותו סוג השעווה ליצירת כל אותם הנרות. תערובות שעווה נבחרות על פי ניחוח וסוג הנר, בהתחשב בקונסטרוקציה של הנר, סוג הפתיל וצבע הנר. כל מותג מקצועי עובד שעות רבות וארוכות על יצירת המוצר בצורה המיטבית ביותר והקורלציה הנכונה בין כל המרכיבים.

מיתוס 4: כל הנרות הריחניים הם נרות ארומתרפיים

שֶׁקֶר. אמנם אנחנו אוהבות מאוד נרות ומוצרים ארומתרפיים, אך לא כל הנרות הריחניים חונים תחת קטגוריה זו. כשמדובר בנרות ארומתרפיה, הכוונה לרוב היא שימוש בתערובת של שמנים אתריים טבעיים כתמציות הריח בכל סוג נר. שמנים אתריים טבעיים לא תמיד ישתלבו טוב עם כל סוג שעווה ויכול להיות שיעיבו על הבעירה. דבר נוסף, שמנים אתריים לרוב בנויים מריח שטוח (פירמידת ריח שאינה מורכבת דיו) ולכן הריח יהיה לרוב ריח פשוט.

מיתוס 5: פיח נרות יכול להזיק

נָכוֹן. בעת בעירת הנר הוא מייצר פיח בכמות קטנה כתוצר הלוואי הטבעי של בעירה, בדומה לפיח שעולה מטוסטר במטבח למשל. הפיח בכמות הזו לא מהווה סכנה בריאותית. אמנם אין צורך כלל להיות מודאגים מפיח נרות, אך ישנן דרכים להפחית אותו: דאגו לקטום את הפתיל טרם הבעירה ודאגו שהחדר יהיה מאוורר.

אנחנו בטוחות שלא ידעתם את האמת מאחורי כל העובדות האלו ותמיד שמחות להיות המקום המקצועי ביותר בתחום הנרות והריח! יש לכם תהיות נוספות? תמיד מוזמנים לפנות אלינו ולהיענות בהקדם.

נרות
סל קניות0
אין מוצרים בסל!
דילוג לתוכן