משלוח עד הבית 5-7 ימי עסקים! חינם מ-299 ₪
שימו לב שייתכנו עיכובים בשל עומס הזמנות- אנא הבנתכם♥

לפידי נרות לאירועים: אווירה מיוחדת וחגיגית

כמה כיף זה לחגוג אירוע, כולנו יכולים להסכים על כך שאין דבר טוב יותר מלפגוש אנשים בנסיבות משמחות. לדבר, לצחוק ואם יש משהו טעים לאכול או לשתות בכלל טוב. יוצא לנו לחגוג הרבה אירועים בחיים, חלקם בבית עם המשפחה הקטנה יותר, או קטנה פחות, וחלקם באולם עם עשרות, מאות ולפעמים יותר אנשים. בכל מקרה, כולנו מכירים את ההרגשה שלפני, את הרצון שהכל ילך טוב ושכולם יהנו ויחזרו הביתה בהתלהבות.

לשם כך חשבנו על מספר מוצרים עבורכם, ואפילו שעכשיו הקורונה עשויה לחזור ושוב לגרום לנו לדחות את החגיגות שלנו, תמיד טוב לדעת ולתכנן את הפעם הבאה, כדי שהיא תצא מושלמת, ותבטיח שיהיה לכם את האירוע שחלמתם עליו.

אין מה לעשות – הקנקן הוא הדבר הראשון שרואים

 

כולנו מכירים את הפתגם הידוע “אין להסתכל בקנקן, אלא במה שיש בתוכו”, וכולנו יודעים שבהקשר הנכון הוא בהחלט ראוי וחכם. אבל כשמדובר באירועים, דווקא הרושם הראשוני והעטיפה החיצונית של האירוע הם שמותרים עלינו את החותם, ואין כמו אפקט ה”וואו” הבא לידי ביטוי על פניהם של האורחים כדי לדעת שהצלחתם לארגן אירוע מרשים כבר מהרגע הראשון.

אצלנו באתר תוכלו למצוא מגוון עצום של נרות בגדלים שונים, צבעים שונים ובצורות שונות, ובעזרתם תוכלו ליצור את האפקט המרשים ששמור לאירועים המיוחדים באמת. בהתאם לצבעי המפה או המפות שבחרתם תוכלו לבחור בכמעט כל צבע שתרצו לאור המבחר העצום שלנו, הכולל נרות בצבעים ייחודים של: אדום, ירוק, כחול, סגול, שמנת, לבן, שחור, זהב, כסף ועוד צבעים נוספים אשר אותם בקלות ניתן להתאים לכל בית או אולם בהתאם לקו העיצובי שמוצא חן בעינכם. ההמלצה שלנו? בדקו איך הנרות היצוקים משתלבים בהתאם לסידור השולחן שבחרת, לא תצטערו. בנוסף, יש סקשיין שלם של נרות לאירועים באתר. נרות צפים, נרות ללא ריח, פמוטים ונרות שולחן ועוד.

בנוסף, תשמחו לדעת שלצד הנרות והלפידים ניתן לצרף כלי זכוכית מקסימים וכך לגרום להם להיות יפים ומרשימים אף יותר. פמוטים שחורים או בצבע זהב, כלי זכוכית מקסימים שיוסיפו טאצ’ ויאדירו אף יותר את הנרות והאש העולה מהם. תחתיות זכוכית מרובעות עם שוליים, תחתיות עגולות העשויות זכוכית חלבית, תחתית זוגית לנרות ומגש שחור או מגש מראה בצבע זהב הם רק חלק ממה שתוכלו למצוא כשתטיילו קצת באתר.

נרות לפיד לאירועים מה זה אומר?

 

נרות הלפיד הם נרות מיוחדים במספר קריטריונים. ראשית, הצורה. בסיס הנר מאוד רחב ויחסית נמוך, כך שהוא משתלב טוב יותר עם שאר הרהיטים בבית. שכן הוא בגובה של רוב האובייקטים עליו ואף נמוך יותר. הטוויסט? אנו מציעים נרות לפיד בצבע בורדו מהמם אשר מוסיף צבע לכל חלל ובנוסף מחליף את הקישוטים הרגילים שרובנו כבר התרגלנו אליהם.

שנית, הלהבה העולה מהנר גבוהה יותר מרוב הנרות, וזאת כי יש ללפיד פתיל חצר ואינו מיועד לעיצוב אירועים, אלא לשימוש חיצוני בלבד- למשל סימון שביל הגישה לאולם האירועים. הלהבה בנר זה גבוהה יותר ומרשימה יותר וזאת עקב, הפתיל אשר יוצר את הלהבה ומכיוון שמדובר על פתיל חצר- הלהבה גדולה. חשבו על שולחן חג שלכל אורכו מספר נרות כשהאורחים מגיעים, הרושם הראשוני מיידי. הנרות יכולים להגיע בכלי חרס או בכלים חד פעמיים הניתנים להשלכה לפח בתום השימוש. המלצתנו כמובן היא לכלי החרס, שהינם מרשימים יותר, אקולוגיים יותר, וניתנים למגוון שימושים חוזרים.

ומה יש עוד?

 

בין כלל הנרות לרכישה באתר תוכלו למצוא את נרות השבת בצבעים וריחות שונים שיתנו להדלקה תוספת שלא חשבתם עליה. על משמעות נרות השבת כמובן שאין צורך להרחיב, אין דבר שיותר מכניס לאווירת השבת מאשר לראות שולחן ערוך ועליו נרות דלוקים.

ואם אנחנו מדברות על אווירה… נרות צפים על המים הם חידוש מדהים שיכול להיות האקס פקטור באירוע הבא שלכן, בבית או באולם האירועים. את הנרות ניתן להכניס לכוסות זכוכית מלאות מים למראה חד פעמי וססגוני שישאיר את כל האורחים שלכם פעורי פה. המייצג של אש צפה על המים הוא חד פעמי. וכמובן, אם בא לכם לפנק ולהפתיע בערב רומנטי, כמה נרות בג’קוזי בצימר שסגרתם, או באמבטיה כשיש אירוע מיוחד לחגוג הן מעל ומעבר בשביל להתחיל כל ערב ברגל ימין.

בכל אופן שתבחרו, האפקט של האש על המים מקנה אווירה ייחודית ובעיקר מסמל את ההשקעה והמחשבה שהושקעו על ידיכם כשתכננתם את האירוע המשמח.

וכמובן שאפשר לרכוש דרך האתר

 

לאחר שהתרגלנו לקנות בגדים מבלי למדוד, להזמין רשימת קניות או מנה ממסעדה תחת המזגן, הגיע הזמן שנוכל גם לתכנן את האירוע שלנו מבלי לצאת מהבית. חווית הקנייה אצלנו כיפית ורגועה, מאפשרת בכל רגע נתון לדעת כמה מוצרים רכשתם ובאיזה סכום, איזה דגם זמין ובאיזה צבע וריח.

וכאמור, אפשר לעשות בקלות סיבוב באתר ולהתרשם מהמבחר העצום של המוצרים המשלימים שלנו. תמציות ריח , מפיצי ריח, נרות ריחניים יוקרתיים, נרות קטנים, ובצורות מיוחדות, וכמובן את מגוון הכלים בהם ניתן להניח את הנרות. מגשים, פמוטים והדבר היפה שנקרא מכבה נרות בעיצובים מודרניים שלא הכרתן.

ואם אתם מאלו שאוהבים לפנק?

 

אז קודם כל איזה כיף, גם אנחנו! ובדיוק בגלל זה נוכל לעזור לכם לפרגן, לשמח ולהעניק למי שתרצו. לצד הלפידים והנרות לאירוע שלכם, תוכלו לפנק את החברים ולרכוש למסיבה שלהם לפידים, או מארזי מתנה מפנקים ומעוצבים בטוב טעם, כאלו שיעבירו בדיוק את התחושות שרציתם להעביר ויגרמו למי שמקבל אותם לחייך.

כמובן שאם בא לכם להשאיר את חווית הקניה לבעל או בעלת השמחה, תוכלו לרכוש עבורם גיפט קארד ולתת להם לבחור בעצמם מתוך מגוון הנרות לרכישה אונליין ושאר המוצרים שבאתר את מה שהכי מדבר אליהם.

מאחלות לכם הרבה אושר ורוגע, אירועים משמחים עם המשפחה ועם היקרים לכם.

ומקוות שנוכל לעזור לכם להפיק אותם על הצד הטוב ביותר.

Candle Club

נרות לבית
סל קניות0
אין מוצרים בסל!
דילוג לתוכן