משלוח עד הבית 5-7 ימי עסקים! חינם מ-299 ₪
שימו לב שייתכנו עיכובים בשל עומס הזמנות- אנא הבנתכם♥

מארז נרות ריחניים – מתנה מושלמת לכל מאורע

מכירים את המשפט “שונא מתנות יחיה”? אז כנראה שמי שהמציא אותו לא קיבל אף פעם מארז נרות ריחניים… כי זו מתנה מושלמת שפשוט אי אפשר שלא לאהוב.

ואם יש דבר שאנחנו אוהבות יותר מאשר לקבל נרות במתנה, זה לתת נרות במתנה, ואם כבר לתת, אז שיהיה מארז נרות ריחניים איכותי ומפנק.

 

נרות הם תמיד מתנה מושלמת, אז מארז נרות בוודאי, ואם מדובר על מארז נרות ריחניים… בינגו!

בדרך כלל שכשאנחנו שמות את היד על נר חדש, ועל אחת כמה וכמה על מארז נרות ריחניים אנחנו אוהבות שהוא מגיע אלינו הבייתה ומצטרף למשפחה… אבל, אנחנו אוהבות גם לפרגן, כי להפיץ את האור שבאהבה לנרות זו שליחות בפני עצמה.

אז למה מארזי נרות היא מתנה מושלמת? מתי הכי מתאים להביא מארז נרות ריחניים? ואילו מארזי מתנה מיוחדים תמצאו בקנדל קלאב? הכל פה בפנים.

 

מארז נרות ריחניים – מתנה מושלמת

אם הייתה רשימה של קריטריונים למתנה המושלמת, אנחנו די בטוחות שמארז נרות ריחניים היה מסמן וי כמעט בכל קטגוריה.

נתחיל בנראות – מארז נרות מגיע כמארז מתנה מהודר, בין אם מדובר בקופסה חיצונית מהודרת, במגש נשיאה או בעטיפה, מארז נרות הוא מארז מתנה מכובד שנראה מעולה, וזה ממשיך כמובן מעבר לאריזה, אל המתנה עצמה.

עמידות – מארז נרות לא נשבר בקלות, עמיד בצורה יפה בשינויי טמפרטורה, לא מתקלקל, לא צריך לשמור בקירור, אין תאריך תפוגה מאיים או טריות שעלולה להיאבד אחרי ימים בודדים. מארז נרות ריחניים הוא מתנה לטווח ארוך.

שימושיות – יש כאלה שחושבים שמתנה טובה צריכה להיות שימושית, ויש האומרים שמתנה טובה יכולה להיות גם מוצר דקורטיבי שאפשר ליהנות מהעובדה שהוא פשוט שם על המדף. ובכן, נחשו מה? מארז נרות מסמן וי בשתי האפשרויות!

מתאים לכל אירוע – יש מתנות בעלות מסרים נסתרים, רמיזות וקונוטציות שונות. פרחים למשל יכולים לשאת בחובם יותר מידי משמעויות נסתרות, וכלי למטבח עלול ליצור רמיזה ממש לא לעניין. מארזי נרות ריחניים חפים מכל חשש כזה. הם מתאימים כמתנה למשפחה או לאדם בודד, לגבר או לאישה, בשמחה או בשגרה, אפילו לא עלינו בעתות משבר. מארזי נרות ריחניים הם מתנה שפשוט אומרת בצורה הפשוטה הכנה והאמיתית ביותר “אכפת לי ממך”. מתנה מושלמת, כבר אמרנו?

 

מתי כדאי להביא מארז מתנה של נרות?

בואו ניגמל מההרגל הזה שצריך סיבה מיוחדת למתנה. אנחנו חושבות שהעולם יהיה מקום טוב יותר אם יותר אנשים ידליקו נרות באופן קבוע ואם יותר אנשים יתנו מתנות בלי סיבה.

אבל אם יש כבר סיבה למתנה? אז מארז נרות ריחניים יושב שם בול – יומולדת? צ’ק. יום נישואין? צ’ק. מתארחים בחג? צ’ק. חנוכת בית? צ’ק. עבודה חדשה? צ’ק.

ולמי אפשר להביא מארז נרות ריחניים במתנה? למישהו צעיר? כן, למישהו מבוגר? גם. למישהו בקשר רומנטי? ברור. למישהו בקשר מקצועי? למה לא. משפחה? איזו שאלה.

אז מתי כדאי להביא מארז נרות ריחניים במתנה? מתי שיש הזדמנות!

 

מארזי המתנה המיוחדים של קנדל קלאב

לקנדל קלאב יש מגוון של מארזי נרות ריחניים להציע, בסגנונות רבים ומגוונים. הבעיה העיקרית, כמו תמיד, היא איך לבחור…

הנה כמה דוגמאות:

 

מארז מתנה ריחני בסגנון יפני

אמנם היצרן הוא המותג הספרדי Vila Hermanos, אך הסגנון הוא יפני לחלוטין. עם עיצוב נקי, קווים ישרים, צבעים אחידים, המון איפוק מצד אחד והמון סטייל מהצד השני. או כמו שקוראים לזה ביפנית – שלמות. (סתם, אנחנו לא באמת יודעות יפנית). המארז כולל שני נרות ריחניים + מבשם תואם המספקים כ 80 שעות בעירה ומבשם. רק חבל שאנחנו לא יכולות באמת לתאר לכם את הריח…

 

מארז נרות וריח אביבי

מארז קלאסי המגיע בתוך קופסת מתכת עגולה וכסופה עם הרבה מסתורין סביבה. במארז תמצאו 4 נרות בצבע לבן בניחוח ונילי מעט מתקתק, מגש תצוגה שחור שהוא שיא הקלאס ומבשם בצבע שחור בוהק. הקונטרסט המהפנט שנוצר בין השחור והלבן במארז הזה יגרום לכם לרגע לשכוח שמדובר בנרות שימושיים ולא פשוט ביצירת אומנות.

 

מארז נרות ריחניים ירח

נחים בתוך קופסה מהודרת כמו אבני חן, זה בדיוק היחס הנכון לששת הנרות הריחניים במארז. הנרות מהממים, בשני סוגים שונים שנותנים לכם גיוון ריחות שלא ישעמם אף פעם (אפשר אפילו לשלב!). הקופסה הקשיחה והמהודרת עם הסגירה המגנטית היא יצירה בפני עצמה שאנחנו בטוחות שתעבור לאחסן דבר מה יקר ערך אחר ברגע שייעשה שימוש בנרות. רק שימו לב, המתנה הזו מציבה רף לא פשוט להתעלות עליו.

 

לסיכום

תמיד טוב לתת מתנות, ותמיד טוב לתת מארז נרות ריחניים במתנה, מתנה מושלמת, שיש בה הכל והיא מתאימה לכל אדם ולכל עת.

מוזמנים לפנות אלינו בקנדל קלאב, לשמוע על כל האפשרויות ולהתאים את מארז המתנה הנכון ביותר בשבילכם.

מארז נרות ריחניים
סל קניות0
אין מוצרים בסל!
דילוג לתוכן