משלוח עד הבית 5-7 ימי עסקים! חינם מ-299 ₪
שימו לב שייתכנו עיכובים בשל עומס הזמנות- אנא הבנתכם♥

נרות הם מתנה מושלמת! אבל איך בוחרים?

כולם אוהבים לקבל נרות, הם יפים, הם מריחים, הם מאירים ובעיקר, הם מסוג המתנות האלו שלא מפסיקות לתת. אבל איך בוחרים את הנר הנכון עבור אהובינו, הנר שיקסים וידליק אותם מן ההצתה הראשונה ועד הלהבה האחרונה? אז הנה זה… שלושה שלבים בדרך למתנה המושלמת:

1. קודם כל חישבו על מקבלי המתנה. מי הם, מה הם אוהבים, מה מרגש אותם?
נסו לשחזר את ניחוח הבושם בו הם משתמשים, או ניחוחו של מרכך הכביסה שלהם, האם הם אוהבים פירות או שוקולד, קרמל או וניל? האם הם נוסטלגיים או נרגשים לקראת הבאות?

2. כעת חישבו על העיצוב. נסו לשחזר בדמיונכם את בתיהם של יקיריכם וכיצד הם מעוצבים וביחרו מתנה במראה שישלים או יוסיף לעיצוב הקיים.

3. ולבסוף, וחשוב לא פחות, הסיבה למתנה. האם זו מתנת יומולדת, או שמא מתנת חג? האם זו מתנת פרידה או מתנה למי ששב? מתנה לחנוכת בית או להוקרת תודה? מתנה שחוגגת התחלה חדשה או מתנה שמסמלת סיומה של תקופה? או אולי זו סתם מתנה שמראה אהבה. תהיה הסיבה אשר תהיה, כל מתנה מסמלת משהו, נסו למצוא ת’חיבורים: קראו קצת על הערך המוסף של כל ניחוח וניחוח, שימו לב לניראות של הנרות ונסו לחבר את אלו לסימליות של המאורע הנחגג.

ועם יד על הלב, זה לא משנה אם קלעתם בול או ליד, בסופו של דבר, זו תשומת הלב והמחשבה שאתם מעניקים. הנר שבחרתם יהווה תזכורת אוהבת לזה בדיוק, כמו מתנה שממשיכה להיפתח לאורך ימים ושבועות, כל פעם מחדש, בכל הצתה מחדש, נחשף ניחוח אחר, שמציף רגש אחר, שמחזיר זיכרון אחר. בקיצור, המתנה המושלמת!

הישארו מעודכנים & ג’וין דה קלאב.
הצטרפו למיילינג ליסט שלנו ותתעדכנו בכל הניחוחות החדשים שמציפים ת’מועדון, תרדו לעומקם של ניחוחות, תציתו אהבות ישנות, תבינו את הכימיה שמאחורי האהבה הוותיקה ותתמכרו.

איך לבחור נר למתנה
סל קניות0
אין מוצרים בסל!
דילוג לתוכן