משלוח עד הבית 5-7 ימי עסקים! חינם מ-299 ₪
שימו לב שייתכנו עיכובים בשל עומס הזמנות- אנא הבנתכם♥

נרות ריחניים – כשכל החושים משתלבים לחוויה מושלמת

בנרות יש הרבה יותר ממה שהעין רואה. מעבר לאביזר הדקורטיבי, ליופי המהפנט של הלהבה, לתחושת הרוגע, להשפעה האנרגטית בחדר ואפילו ליתרונות בריאותיים של הדלקת נרות. כמובן, שכשהנר הוא נר ריחני, החוויה מתעצמת עוד יותר ורובד נוסף של עומק ועונג מצטרף לחוויה.

כל מה שצריך לדעת על נרות ריחניים איכותיים כאן במאמר.

 

בסדרת המאמרים האחרונה הזכרנו רבות את השילוב של ריחות כחלק מהשלמת החוויה. ובכן, את הטוב ביותר שמרנו לסוף – נרות ריחניים.

נר ריחני הוא החוויה כולה, הוא כמובן משלב את שתי האהבות הגדולות שלנו, נרות וריח. גם אם נתעלם לרגע מכמה אנחנו משוחדות בנושא, יש פה אלמנט פשוט, שניתן להתאים בכל חדר, לכל אווירה ולכל מצב, שמסוגל לייצר כל כך הרבה עומק ולנגן על כל כך הרבה חושים גלויים ונסתרים, שמבחינתנו נר ריחני הוא באמת הדובדבן שבקצפת.

 

נתחיל עם ניפוץ מיתוסים – הנרות הריחניים של קנדל קלאב אינם מזיקים

לצערנו הרב נוצר איזה מיתוס כאילו נר בחדר יכול לייצר סכנה בריאותית וכאילו נר ריחני מסוכן עוד יותר.

אנחנו ממש מנסות לשמור על איפוק פה ולכן פשוט נגיד בנימוס – זה לא נכון (הנה הצלחנו…).

ייתכן והמקור למיתוס כאילו הדלקת נר בחדר היא מסוכנת נובע מחוסר ההבנה כי להבת הנר היא מינורית, והבערה בו שלמה ואיכותית יותר יחסית למשל לתנור עצים או קערת גחלים, שני אמצעי חימום נהוגים בעולם שעלולים להיות מסוכנים מאד בגלל העשן המצטבר בחדר.

בנוסף, הרעיון כאילו כדי להוסיף את אלמנט הריח יש בהכרח שימוש בכימיקלים מסוכנים הוא פשוט לא נכון.

בלי לקחת אחריות על הנרות בשום מקום אחר, אנחנו יכולות לספר לכם שכל הנרות בקנדל קלאב, ביניהם כמובן הנרות הריחנים, עשויים מחומרים איכותיים, לפי סטנדרט ייצור גבוה, ואינם מהווים שום סכנה בריאותית בשום צורה.

זהו, עכשיו כששמנו מאחורינו את המיתוס הרשע הזה, אפשר להמשיך לחלק הכיפי.

 

בחירת נרות ריחניים – איך הכל משתלב?

כשבאים לבחור נר ריחני יש מספר פרמטרים שבהם צריך להתחשב.

סביבה – לאן הנר מיועד? המקום בו אמור הנר הריחני להשתלב כבר מכיל מאפיינים מסוימים, אולי יש בו כבר חפצים שונים או אפילו נרות נוספים. צריך לקחת את כל אלה בחשבון.

גודל – גם נרות ריחניים מגיעים בגדלים שונים, ויש להתחשב בגודל בבחירת הנר.

מראה – בין אם מדובר בנר ריחני הניצב בתוך כלי מעוצב או נרות ריחניים בעלי צבע, צורה ומראה ייחודי משלהם, יש להתאים את המראה לחלל ולתפקיד של הנר כאלמנט עיצובי.

ריח – כמובן שבנר ריחני צריך גם להתאים את הריח. אפשר להחליט לפי המבחן הפשוט של אוהבים / לא אוהבים, אבל אנחנו יכולות לספר לכם שבבחירת ריח אפשר לצלול הרבה יותר עמוק מזה למחילת הארנב. ישנם ריחות עונתיים, כאלה המתאימים לקיץ או לחורף, ישנם ריחות מרגיעים יותר, ישנם ריחות עזים יותר.

ועוד לא נכנסנו לשלבים השונים במורכבות של כל ריח – תווים בסיסיים, תווים אמצעיים, תווים עליונים.

לא ניכנס לכל הפרטים רק נאמר שבחירת ריח היא חלק מרכזי בבחירת נר ריחני, ואנחנו מזמינות אתכם להתייעץ עם הצוות של קנדל קלאב ולקבל הכוונה מקצועית לנושא.

לבסוף – צריך שהכל ישתלב: סקרנו פה מספר פרמטרים שונים: סביבה, גודל, מראה, ריח. הדבר האחרון שיש לעשות הוא לוודא שכולם מתאימים ביחד!

 

נרות ריחניים מומלצים בקנדל קלאב

אנחנו ממליצות בזהירות.

ראשית, כי יש פה עניין מאד אישי, כל אחד ואחת מתאפיינים בחוש אסתטי, העדפות וחוש טעם (וריח) שונה, ולכן אנחנו ממליצות על מה שאנחנו אוהבות, ויכול להיות שאתם תאהבו דברים אחרים לגמרי.

שנית, כי כמו שהסברנו בפסקה מעל, בחירת נר ריחני תלויה במספר פרמטרים, ביניהם הסביבה והחלל בה הנר ימוקם. אנחנו לא יודעות איפה אתם רוצים למקם את הנרות הריחניים, לכן בבחירת נרות ריחניים מומלצים אנחנו למעשה כלל לא מתחשבות בפרמטר הזה למרות שהוא חשוב.

ועכשיו – כמה המלצות:

נר ריחני Applewood & Spice – מינימליזם עוצמתי. כלי זכוכית פשוט עם מכסה, צבע אחיד, אנחנו מעדיפות את הלבן, עם ריח שונה בכל אחד מהצבעים, ניחוחות של פירות ותבלינים עם עומק רב למרות העדינות.

 

נר ריחני ענק Love & Peace – הוא ענק. למי שצריך נר עם נוכחות. מגיע בקערת צילינדר חומה חצי שקופה, פתילי עץ (שלושה!) שיוצרים בעירה חמימה וטבעית יותר, וניחוח בו שולטים היסמין והורדים, המתאים לכל מצב.

 

נר ריחני Black Forest – נר לבן המגיע בכלי זכוכית שנופח בעבודת יד באחד מארבעה גוונים עדינים של ירוק. ניחוח המתאים במיוחד לחורף. נר גדול ומרשים עם ניחוחות בעלי נוכחות חזקה.

 

נר ריחני Bamboo & Green Tea – מגיע בכלי זכוכית ירוק עם מכסה במבוק ומתאפיין בריחות שנעים על הציר שבן פרדסי ההדרים במזרח התיכון לפרחי היסמין של המזרח הרחוק. נר שכולו רגיעה ומסע אל תוך המחשבות.

 

נר ריחני Japanese Soul – כיאה למסורת העיצוב היפנית הנר מגיע בכלי זכוכית סימטרי, עגול ושחור, עם מכסה תואם וקווים נקיים. הניחוח משלב אווירה של קטורת ופרחים ומיוצר כולו בסטנדרט גבוה ביותר.

 

לסיכום – נשאר רק לבחור נר ריחני

ראינו אם כן שנר ריחני יכול להעניק חוויה שלמה במראה, בריח באווירה ובאנרגיה. בקנדל קלאב תמצאו מגוון של עשרות נרות ריחניים מסוגים שונים וגם אותנו, שנשמח לייעץ, להדריך לענות על שאלות ולעזור לכם לבחור את הנר המתאים לכם ביותר.

נרות ריחניים
סל קניות0
אין מוצרים בסל!
דילוג לתוכן