משלוח עד הבית 5-7 ימי עסקים! חינם מ-299 ₪
שימו לב שייתכנו עיכובים בשל עומס הזמנות- אנא הבנתכם♥

תמציות ריח: אוסף ניחוחות מופלאים

כבר תכף שנתיים יעברו מאז שהקורונה נכנסה לחיינו ושינתה אותם מקצה לקצה. את ההשפעות ניתן להרגיש בכל תחום בחיינו, החל מדיווחים בלתי פוסקים על מצב התחלואה, דרך השבתת המשק, אופי העבודה המשתנה בחלק ממקומות העבודה, ובעיקר הזמן הרב שיוצא לנו להיות בבית. הלחץ התחיל לעלות בחיים של רובנו, ולצידו הגענו כולנו לתובנות חדשות ביחס לארבע הקירות שאנחנו חיים בהן.

לפתע, חלקנו התחלנו להסתכל על המשבר כהזדמנות. התחלנו לבחון את ביתנו טוב יותר ולחשוב כיצד ניתן לשדרג אותו. חלק מהאנשים הלכו על שיפוץ כולל בעשרות אלפי שקלים, וחלקנו הבנו שכמה טאצ’ים קטנים ומהירים הם אלו שיעשו את ההבדל עבורם. תמציות הריח שלנו יעזרו לכם בדיוק בזה. יצירת אווירה נעימה ומרגיעה בבית, אשר ניתן להשיג רק דרך תמציות ריח מדויקות ומותאמות לאזור מגוריכם.

ױ שלנו – תמציות ריח בבית שלכם

חוש הריח הוא אולי החוש החזק ביותר שיש לנו כבני אדם. לא מאמינים? נסו לאכול תוך כדי חסימת דרכי הנשימה ותחושו מיד את הירידה בטעם. דוגמה נוספת? נסו לדמיין את הטעם של האוכל האהוב עליכם מהילדות, כעת נסו לדמיין את הריח. כפי שיקרה לכם אם תעברו ליד מאפייה שבדיוק הוציאה חלות מהתנור, הפה שלכם מיד יתמלא בחשק עז ולא במקרה. הריח מפעיל אצלנו במח חלקים המקושרים לתת מודע אשר ביכולתם להשפיע עלינו מיידית, להרגיע אותנו ולגרום לנו להרגיש בבית.

תמציות הריח שלנו יאפשרו לכם לעצב את האווירה בבית שלכם בממד נוסף על הצבע בקירות וסידור הרהיטים. הן מאפשרות ליצור אטמוספרה של בית. מין ריח כזה שגם אם תריחו אותו במקום אחר תחושו “הנה, הגעתי הביתה.”

סוגי הריחות שלנו

תמציות הריח מגיעות בשלל סוגים, וניתן לחלק אותן לארבע משפחות עיקריות. ריחות ממשפחת ה-woody המזכירים ריחות עציים שכאלו, המביאים אתכן לחוש כאילו אתם ביער או בחורשה, ובעיקר נותנים אווירת טבע נעימה ומרגיעה. בנוסף להם יש את משפחת ריחות ה- floral הכוללת ריחות של פרחים רבים ביניהם ריחות נפלאים של לבנדר, וניל ועוד אין סוף ריחות של פרחים לפי עונות השנה. אליהם מצטרפת משפחת הריחות האוריינטליים (ORIENTALS) וריחות ה-fresh   הנותנים אווירה נעימה למשרד ולמטבח, ויכולים להצטרף לראשונים המתאימים לחדרי שינה וכמובן למיטות הטיפול של אלו מביננו העוסקים בכך, או אלו מביננו שרוצים את התחושה המרגיעה גם בחדר השינה או המקלחת שלהם.

כאמור, ניתן להתאים את תמציות הריח לכל איזור בבית, או לחלופין להשתמש בתמצית ריח מסוימת למשרד ובאחרת לבית. מגוון הריחות הרחב יכול להפוך כל חלל לייחודי יותר, בהתאם לייעוד שלו.

הטאצ’ הויזואלי

מלבד תמציות הריח עצמן, ישנם מוצרים משלימים מרהיבים ביופיים שישלימו את האווירה שאתם מבקשים לייצר. אם תסתכלו סוגי נרות שבאתר תוכלו למצוא מגוון עצום מהם בצורות, גדלים וצבעים שונים. תופתעו לגלות כמה קיימים היום: אדום, ירוק, כחול, סגול, שמנת, לבן, שחור, זהב, כסף ועוד צבעים נוספים אשר אותם בקלות ניתן להתאים לכל בית ולכל חלק בו בהתאם לגוון הקירות והריהוט הקיים.

כמובן שגם לאירועים נרות עשויים להוסיף המון. באתר שלנו תוכלו למצוא נרות יצוקים, ייחודים במראה. נרות צפים למראה של אש על המים מומלצים במיוחד ליצירת אפקט ה”וואו”. בנוסף, נרות יצוקים עבים וגדולים יכולים בקלות להצטרף או להחליף את הפרחים שחלקנו כבר התרגלנו לראות בכל אירוע, וכך לשדרג את השולחנות וליצור אווירה מהפנטת עוד מהכניסה.

בנוסף, תשמחו לדעת שאת תמציות הריח והנרות שלנו אפשר להשיג גם בתוך כלי זכוכית, שישדרגו ויקפיצו כל מראה עיצובי בכל חלל. לצד פמוטים שחורים, שקופים ופמוטים מזהב, תוכלו למצוא כלי זכוכית מהממים שיאפשרו לכם להניח את הנרות שלכם בכל מקום בבית או במשרד. תחתיות זכוכית בצורה מרובעת עם שוליים או תחתיות עגולות העשויות זכוכית חלבית, תחתיות זוגיות לנרות, מגשים שחורים או מגשי מראה בצבע זהב. כאמור, לאחר שתבחרו את תמציות הריח האהובות עליכם אנחנו ממליצות לכם בחום לעשות סיבוב באתר ולראות אם יש עוד משהו שמוצא חן בעיניכם.

תמציות ריח – חווית הרכישה באונליין

שינוי נוסף שבישרה עליו הקורונה, או לכל הפחות הגבירה את נוכחותו בחיינו, הוא הקנייה אונליין. אחרי שהתרגלו לעשות קניות מהסופר בלחיצת כפתור, ואפילו לקנות בגדים מבלי למדוד, הגיע הזמן שנתרגל לקנות תמציות ריח, פריטי עיצוב, ועוד המון דברים שיאפשרו לנו לייצר את האווירה שבא לנו אונליין.

חווית הקנייה כיפית ורגועה, מאפשרת בכל רגע נתון לדעת כמה מוצרים רכשנו ובאיזה סכום, איזה מתמציות הריח והנרות זמינים, ובאיזה צבע וצורה. בנוסף, מתאפשר כמובן לטייל באתר ולראות מוצרים משלימים כמו כלים מיוחדים להניח בהם את הנרות או את תמציות הריח, מגשים, פמוטים ואפילו מכבי נרות מעוצבים המתאימים לעיצובים ייחודים שנותנים לנרות טוויסט מודרני ומגניב.

ואם אתם מאלו שאוהבים להעניק?

אז קודם כל משמח לשמוע כי גם אנחנו בדיוק כאלו, ולכן ברור לנו בדיוק איך לעזור לכם לשמח ולפרגן לאנשים שאתם אוהבים. כפי שישנן תמציות ריח, מפיצי ריח ונרות לרכישה אונליין, ניתן לרכוש כך גם מארזי מתנה פרימיום ומעוצבים בטוב טעם, כאלו שיעבירו בדיוק את התחושות שרציתם להעביר ויגרמו למי שמקבל או מקבלת אותם לחייך.

בנוסף, נשמח להציע לכם לצרף כרטיס ברכה, וכך, מעבר למילים חמות מקבל או מקבלת המתנה יקבלו גם תחושת ייחודיות בזכות הכרטיס המיוחד והברכה האישית שלכם. תוכלו לדאוג לכך במעמד התשלום. וכמובן שאם בא לכם להשאיר את חווית הקניה לבעל או בעלת השמחה, תוכלו לרכוש עבורם גיפט קארד ולתת להם לבחור בעצמם מתוך מגוון תמציות הריח ושאר המוצרים שבאתר את מה שהכי מדבר אליהם.

 

מאחלות לכם הרבה אושר ורוגע, עיצובים יפים וריח טוב.

מקוות שנוכל לעזור בהבאתם הביתה.

בטוח יעניין אותך...

סל קניות0
אין מוצרים בסל!
דילוג לתוכן