משלוח עד הבית 5-7 ימי עסקים! חינם מ-299 ₪
שימו לב שייתכנו עיכובים בשל עומס הזמנות- אנא הבנתכם♥

המדריך השלם להבערה, טיפול והארכת חיי המדף של הנר החדש שלכם

זה בוודאי נראה לכם מוזר, שאנו מספקים לכם כאן מדריך לפעולה כה פשוטה כמו הדלקת נר, אך כמו כל דבר בחיים, אם כבר החלטתם לשנות אווירה ולעשות דברים אחרת, מוטב שתעשו זאת בדיוק כפי שהתכוון לכך המשורר…

הידעתם? טיפול ומעקב נאות אחר כללי מפתח ובטיחות פשוטים, יאריך את חיי המדף של הנרות האהובים שלכם. ממליצים לכם לעיין במדריך, טרם הבערתו של הנר החדש שלכם ובכך למנוע פיח מכוער על שולי הכלי, ניחוחות שריפה לא רצויים וחיי מדף קצרים.

אמ:לק- הוראות הדלקה, כיבוי והפעלה נכונה של נרות:

  • אין להשאיר נרות דולקים ללא השגחה.
  • יש למקם את הנר עג”ב משטח יציב ולא דליק.
  • בהדלקה ראשונה יש להמתין עד שפני הנר הופכים נוזליים לחלוטין לפני הכיבוי.
  • אין להזיז נרות כאשר הם דולקים או חמים- יש להמתין לקרישת שעווה לאחר הכיבוי.
  • אין להשאיר נר דלוק ליותר משעה כשפני הנר נוזליים.
  • אין להדליק נר ליותר מ-4 שעות ברצף.
  • לפני כל הדלקה חדשה יש לקצר את הפתיל לגובה של 5 מ”מ.
  • אין להדליק/ יש לכבות נר כאשר גובה השעווה מגיע ל-1 ס”מ מתחתית הכלי.
  • יש לאכסן נרות במקום קריר ומוצל.

ועכשיו למתעניינים, הנה מספר טיפים פשוטים:

 

  1. תדאגו לקטום את הפתיל לפני כל הבערה.
לרכישה לחצו על התמונה

לפני שאתה מדליקים נר, רצוי לקצץ את הפתיל שלו לאורך של כחצי סנטימטר ולהסיר כל פסולת ופיח שנשרו על השעווה, כדי שאלו לא ילכלכו את השעווה לכשתימס. פסולת שכזו עלולה לגרום להתלקחות בלתי צפוייה של הלהבה ואף ליצר מוקד אש משני, לצד להבת הנר הראשית, דבר שיקצר משמעותית את חיי המדף של הנר שלכם. פתילים שנשארו ארוכים או מעוקמים עלולים לגרום לשריפה לא אחידה, נוטפת ומתלקחת. קיטום הפתיל יאריך את זמן האיכות שלכם יחד ב-25% יותר!!!

  1. כמו באהבה, הפעם הראשונה שלכם יחד חשובה לצורך מיסודו של קשר יציב וארוך…

חשוב שתדעו כי ההבערה הראשונה של הנר החדש שלכם היא גם החשובה והקריטית ביותר. ככל שקוטר הנר שלכם גדול יותר, כך יש להבעירו לזמן ממושך יותר, וליתר דיוק, עבור כל סנטימטר שנוסף לקוטרו של הנר שלכם,  תזדקקו לחצי שעה נוספת של בעירה, כך למשל, לנר בקוטר 4 סנטימטר ידרוש שעתיים של בעירה. הסיבה נעוצה בכך שכאשר הנר אינו דולק זמן רב מספיק, השעווה לא מספיקה להמס ולהפוך נוזלית, מקצה אחד לקצה השני של המיכל.

דבר שגורם לצריבתה של “טבעת זיכרון” בשעוות הנר. מרגע שנר הוטבע בטבעת כזו, כל הבערה נוספת תעמיק את הטבעת, עד שתיווצר מנהרה עמוקה במרכזה, ותוך זמן קצר, תיוותרו עם מיכל חלול במרכזו ומלא שעווה לא שמישה, בהיקפו. חבל. עיקבו אחר כלל פשוט זה ותצליחו למצות את כל עוצמות הניחוח האפשריות ולמשך הזמן הארוך ביותר.

  1. נרות מציתים באהבה.

תמיד מומלץ להדליק נרות עם מצת ארוך, כזה שיכול להיכנס בקלות לכל כלי, גם כשהפתיל כבר הגיע לתחתיתו. עם זאת, לא נמליץ להדליק את הנר שלכם עם גפרור, מחשש שיפלו חלקיקים ממנו ו/או שיפול בשלמותו אל תוך שעוות הנר, ילכלך אותה או חלילה, ישמש מוליך נוסף שיאיץ את שריפת הנר.

  1. בדיוק כמו באהבה, גם נרות אסור להשאיר בוערים זמן רב מידי, אחרי הכל, כמו באהבה, אנחנו שואפים לבנות ולהעמיק את הקשר וחלילה לא לשרוף אותו…

שריפת נר למשך זמן רב מזה המומלץ לכם על ידי היצרן, תגרום להצטברות פחם על הפתיל, ייעקם אותו ויהפכו ללא יציב ובעל להבה גדולה ומסוכנת, בנוסף, הוא ייעשן וישחרר פיח.

לכן עקבו תמיד אחר הוראות היצרן ובאופן כללי, דעו כי מומלץ שלא לשרוף נרות למשך זמן ארוך יותר מארבע שעות ולצנן למשך שעתיים, לפחות, לפני ההבערה הבאה.

ממש כמו באהבה…

  1. אתם יודעים איך זה: נרות לא מדליקים ברוח…

משתי סיבות, הראשונה והדי ברורה היא, כי הם פשוט עלולים להכבות.

הסיבה השניה, לעומת זאת, טמונה דווקא במיכל… כאשר להבת הנר משתוללת במיכל היא עלולה להכתים אותו בפיח ולהפחית מיופיו ואתם יודעים כמה מחשבה אנו משקיעים בעיצוב המיכלים של הנרות שלנו.

  1. כמו באהבה, גם נרות צריך לדעת לכבות…
    תמיד נמליץ לכבות את הנר עם מכבה נרות יעודי (סניפר) ולא בנשיפה. מכבה נרות חונק את החמצן של הנר ומכבה אותו, תוך שמשאיר את הפתיל במצב מאונך.
    נשיפה תסיט את כיוון הפתיל ותיתן לו מראה כשל מקל סבא, דבר הגורם לבעירה הבאה, להיות בלתי מאוזנת וכתוצאה מכך, לזהם את השעווה וללכלך את המיכל היפה של הנר שלכם.ורגע לפני, הכי חשוב- מתי תדעו שהרומן עם הנר נגמר והגיע הזמן לחדש מלאי? אין להדליק נר כאשר נותר ממנו 2 ס”מ מהתחתית.
לרכישה לחצו על התמונה
  1. אחסנו את הנרות שלכם כהלכה.

הקפידו לאחסן את הנרות האהובים שלכם במקום קריר, אפל ויבש, כאשר הם מכוסים במכסה שלהם או אחר. כך תגנו עליהם מאבק ופסולת, ותשמרו על שעווה וניחוח באיכותם המקורית. לנרות אורך חיי מדף של 6 עד 12 חודשים, בהתאם לסוג הריח. אם גם אתם מכורים, כמונו לנרות ריחניים, אנו ממליצים לכם להרבות בשימוש ולייצר תחלופה לעתים קרובות, כך תשמרו על יופיים  ועל איכות ה”ביצועים” שלהם.

זקוקים לליווי אישי וצמוד בהדלקת הנר החדש שלכם?

שירות הלקוחות שלנו זמין בטלפון 0548350038 או בצ׳ט ישיר באתר דרך הווטסאפ.
ניתן גם לשלוח אלינו מייל בכתובת [email protected] ואנו נדאג לטפל בנושא.

רוצים להשאר מעודכנים? ג’וין דה קלאב.

הצטרפו למיילינג ליסט שלנו ותתעדכנו בכל הניחחוחות החדשים שמציפים ת’מועדון, תרדו לעומקם של ניחוחות, תציתו אהבות ישנות, תבינו את הכימיה שמאחורי האהבה הוותיקה ותתמכרו.

טיפול והארכת חיי המדף של הנר החדש שלכם
סל קניות0
אין מוצרים בסל!
דילוג לתוכן