משלוח עד הבית 5-7 ימי עסקים! חינם מ-299 ₪
שימו לב שייתכנו עיכובים בשל עומס הזמנות- אנא הבנתכם♥

יום האישה הבינלאומי בפתח אספנו כאן 3 דרכים נעימות ומרגיעות לציין אותו

את יום האישה הבינלאומי החלו לחגוג כבר ב-1909 בכל שנה כ”יום הפועלות הבינלאומי”. אומנם המניע היה קומוניסטי מאחר וברית המועצות הגתה את הרעיון, אך במשך השנים הפך יום האישה לחג העצמה נשית ולאירוע הדומה ליום האהבה, בו נהוג לפרגן לנשים בפעילויות או מתנות שונות. אז מה דעתנו כעסק המתופעל על ידי נשים בלבד, וכנשים בכלל על ציון היום הזה, כולל 3 דרכים נעימות לחגוג את יום האישה הבינלאומי.

הדילמות השונות ביום האישה

 

לא כל הנשים והגברים חושבים שצריך לחגוג את יום האישה במאה ה-21. חלק מהטענות דוגלות בשוויון בין גברים ונשים וחלק בהעצמה נשית. מתוך כך עולים גם צלילים לכך שיש התייחסות יותר מדי גדולה ליום הזה ומנגד פחות התייחסות. כלומר, הדילמה היא האם יום האישה הבינלאומי הוא יום המחליש את האישה או מעצים אותה.

בכנסת למשל מציינים את יום האישה כדרך למאבק בזכויות האישה ומקדישים אותו לשילוב של נשים בתחומים עסקיים, בפוליטיקה, בכלכלה, בחברה ובמעמד האישי. בשנים האחרונות אף שמים את הדגש על האפליה המינית ועל מאבק באלימות נגד נשים.

בכל מקרה הדילמה אם לציין יום מיוחד כ’יום האישה’ היא חשובה וקריטית במאבק לשוויו בין המינים וחשוב לדעתנו לנהל אותה בכל מעגל שהוא. באותה נשימה,  כל סיבה למסיבה מבורכת בעינינו, ואם אין אני לי מי לי!

בתור נשים, אנחנו יודעות כמה כיף ומגיע לכל אחת ואחת מאיתנו להתפנק וכל יום מתאים לכך, בטח יום האישה הבינלאומי. לא מדובר על משהו גרנדיוזי, אלא על מאמץ קטן ורומנטי להראות לנשים הערכה בדרכים שונות. הנה הדרכים שאנחנו ראינו לנכון:

1 – פינוק רומנטי מואר וריחני

 

מאחר ויום האישה הבינלאומי מזכיר מאוד את הוולנטיין דיי, ט”ו באב או יום המשפחה חשוב להקדיש לו לפחות ערב עם פינוק אמיתי ורומנטי.

הרעיון מתחיל בהכנת הבית: תפזרו בסלון נרות ריחנים או מפיצי ריח עם תמציות ריח משכרות כמו לבנדר או יסמין או תמציות ריח טבעיות. לחילופין ניתן להכין שביל של נרות לבית מהדלת עד לחדר השינה… נרות הם לגמרי סממן לרומנטיקה ולכן חשוב להצטייד בהם מראש, תסמכו עלינו שנרות בוודאות ישמחו לבב אנוש.

באתר קנדל קלאב ניתן לרכוש נרות ריחניים או מפיצי ריח מגוונים במבחר תמציות ריח, צבעים וצורות. הפתעה מוארת וסולידית כבר תגרום לאישה החשובה בחייכם להרגיש נעים ולדעת שיש לה פינה חמה בה היא יכולה להירגע אחרי יום עבודה מפרך, עוד לפני שתתחילו לעסות לה את כפות הרגליים…

2 – פינוק רומנטי

 

הצעה כייפית במיוחד תהיה לרכוש יום ספא זוגי מפנק הכולל ארוחת בוקר או צהרים, טיפול ושימוש במתקני הספא. כך גם אתם תיהנו; שוויון בין גברים לנשים. אם אתם רוצים להתפנק בספא אבל בבית, תוכלו למלא את האמבט במים חמים עם קצף, לפזר עלי פרחים צבעוניים, מפיצי ריח או נרות ריחניים, מגבות רכות ולהעניק פינוק מושלם כדי להרגיע את הגוף. כמובן לא לשכוח לרכוש מראש נרות עיסוי, שהשעווה שלהם טבעית ומגיעה לטמפרטורה מבוקרת כך שמוזגים אותה על חלקי הגוף לצורך עיסוי מפנק ורומנטי. רוצים לשדרג אפילו יותר? הזמינו הביתה מעסה זוגי שמגיע עם כל הציוד הדרוש ומסייע לשחרר את כל המתחים באווירה רגועה ונעימה.

3 – ארוחה מפנקת ליום האישה

 

ארוחה מפנקת אומנם לא חייבת להיות רק לציון יום האישה וניתן לצאת בכל יום למסעדת גורמה רומנטית ולהתפנק, אך זו סיבה מספיק טובה לבילוי והרי כבר אמרנו שאנחנו תמיד בעד סיבה למסיבה ????

יחד עם זאת, אם מחפשים בילוי מרגיע ופרטי, ניתן להזמין הביתה שף פרטי שיבשל לכם לאור נרות ארוחה טעימה או לשקוד כל היום במטבח ולהכין את המאכלים שאתם הכי אוהבים, אין כמו השקעה מכל הלב. לקראת הארוחה סדרו שולחן ערוך עם מפה, נרות, פרחים וכלים יפים והגישו את האוכל שאתם בשלתם בעצמכם. מחווה כזו מראה על השקעה מקסימלית שבטוח תוערך מאוד.

לסיכום, את יום האישה הבינלאומי ניתן לציין בדרכים רבות. בכל דרך שתבחרו, הקפידו ליצור אוירה נעימה, מרגיעה, ייחודית ורומנטית. הרימו לנשים היקרות בחייכם וספרו להן כמה חשובות הן עבורכם.

נרות ומפיצי ריח

בטוח יעניין אותך...

סל קניות0
אין מוצרים בסל!
דילוג לתוכן