משלוח עד הבית 5-7 ימי עסקים! חינם מ-299 ₪
שימו לב שייתכנו עיכובים בשל עומס הזמנות- אנא הבנתכם♥

תקנון ותנאי השימוש – CANDLE CLUB

תאריך עדכון אחרון: 19/10/20

שלום וברוכים הבאים לאתר CANDLE-CLUB, אתר אינטרנטי לביצוע מכירות קמעונאיות של “אקומקס דייזין בע”מ”, ח.פ- 514269331.

הוראות כלליות:

האתר משמש כחנות וירטואלית (להלן: “האתר” ו/או “החברה”).

תקנון רכישת מוצרים והתנהגות באתר CANDLE-CLUB נועד להסדיר את אופן ודרכי ביצוע רכישות המבוצעות דרך האתר.

האמור בתקנון ובאתר מתייחס באופן שווה לגברים ונשים. השימוש בלשון זכר בתקנון נעשה מטעמי נוחות בלבד.

בכל מקום בו מצוינת CANDLE-CLUB בתקנון זה ההתייחסות היא גם למי מטעמה.

השימוש באתר כפוף לקריאת תקנון זה והסכמה להוראותיו. אנא הקפד לעיין ולהתעדכן בתנאי הרכישה באתר.

CANDLE-CLUB שומר לעצמו את הזכות לשנות ולעדכן את התקנון מעת לעת על-פי שיקול דעתו הבלעדי, ללא צורך במתן הודעה מוקדמת. לרוכש לא יהיו כל טענות כלפי האתר בגין שינוי הוראות תקנון כאמור. מועד השינוי יחול מהמועד בו התפרסם התקנון המעודכן לראשונה באתר.

כל פעולה שתבוצע באתר לאחר פרסום התקנון המתוקן, תהיה כפופה אך ורק להוראות התקנון המעודכן. יש לקרוא את הוראות השימוש והתקנון בעיון ובקפידה, הרכישה באתר כפופה להסכמה להוראות תקנון זה ומהווה הסכמה לתנאים הכוללים בו. תנאי הרכישה מסדירים את היחסים בין החברה לבין כל אדם הרוכש באמצעות האתר (להלן: “המשתמש” ו/או “הלקוח”).

החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל ו/או שלא לתת לאדם כלשהו את הזכות לבצע רכישות באתר וזאת ללא צורך במתן נימוקים כלשהם לקבלת החלטה כאמור.

המידע המצוי ברישומי האתר יהווה ראייה חלוטה לנכונות הפעולות שבוצעו דרך האתר.

החברה דואגת ועושה מאמץ רב בכדי שהמידע המוצג באתר יהיה המידע המלא והמדויק, אולם לעיתים עשויות להופיע שגיאות ו/או אי-דיוקים בתום לב. החברה לא תישא באחריות כלשהי לעניין מידע זה.

לכל שאלה ניתן לפנות למוקד הטלפוני שלנו במספר- 054-8350038, דרך ממשק הווטסאפ שבאתר, או דרך עמוד ‘צור קשר’ שבאתר.

תנאי ההזמנה והרכישה:

  1. כל פעולה באתר רשאי לבצע כל אדם בן 18 ומעלה (קטין מתחת לגיל 18 יידרש באישור צד ג’ כלשהו כדי לבצע פעולה ולכן הרי הוא מצהיר ומאשר שקיבל את סמכות צד ג’- הוריו, האפוטרופוסים שלו, או כל צד ג’ אחר לביצוע פעולה באתר).
  2. מבצע פעולה באתר הינו כל משתמש אשר ברשותו דואר אלקטרוני (אימייל) וכן כרטיס אשראי/ חשבון בנק אלקטרוני על שמו, אשר ניתן לסליקה ע”י אחת מחברות האשראי/ הבנקים הדיגיטליים הפועלים בישראל כדין ובעל תוקף ביום ביצוע הפעולה.

הרשמה ואופן ביצוע רכישה:

  1. תנאי מקדים לביצוע רכישה הינו מילוי הפרטים הנדרשים באתר. יש להקפיד על מסירת כל הפרטים במדויק. האתר לא נושא באחריות על פרטים שהוזנו ואינם נכונים.
  2. האתר שומר על זכותו לבטל הזמנה בכל מקרה של הגשת פרטים חלקיים ו/או לא מדויקים. הנ”ל חל גם על לקוח שאינו משתמש רשום באתר.
  3. באתר מוצעים פריטים לרכישה בליווי תמונות שנועדו להמחשה בלבד, ייתכן ויהיו הבדלים בין התמונות לבין המוצר בפועל. בדגש על מוצרים אשר הוכנו בעבודת יד.
  4. ניתן לרכוש כל מוצר שמוצג באתר עד לגמר המלאי.
  5. במקרה שמוצר שהוזמן ע”י הרוכש אינו במלאי, CANDLE-CLUB תצור עם המזמין קשר ותעדכן אותו כי המוצר איננו מצוי במלאי. במקרה זה יוכל הרוכש להחליף את המוצר שהזמין למוצר אחד או לבטל את הזמנתו. במקרה והרוכש ביטל הזמנתו, יוחזר לרוכש התשלום אותו שילם עבור המוצר כפי שמצוין בסעיף ד’4.
  6. מחיר המוצר באתר כולל את המע”מ.
  7. החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את שיווק ומכירת המוצר בכל עת וכן לשלול את זכות הרכישה באתר ע”פ שיקול דעתה.
  8. השלמת הליך הרכישה מותנה באישור ואימות העסקה אשר תשלח לדואר האלקטרוני של המזמין לאחר ביצוע ההזמנה מטעם חברת הסליקה.
  9. CANDLE-CLUB נוקטת בכל אמצעי האבטחה על מנת לתת לרוכש ביטחון מרבי בעת רכישת המוצרים באמצעות האינטרנט. האתר הינו אתר מאובטח המשתמש בשיטות המקובלות בענף. שרתי האבטחה נועדו להגן על מערכות האתר ועל כל שרשרת החיוב ומערך האספקה. המערכת נבדקה בקפדנות ע”י חברות כרטיסי האשראי וקיבלה את אישורן. מערכת האתר הינה מערכת סגורה ומאובטחת, ככל האפשר. כל פרטי הרוכש, לרבות פרטי החיוב, נשמרים על גבי שרת מאובטח שאינו ניתן לגישה, למעט למספר מצומצם של אנשים המורשים לכך.
  • CANDLE-CLUB מצהירה כי לא תשתמש במידע השמור אצלה לצרכי כל פעולה המנוגדת לתנאי המסחר התקינים ולא תעביר מידע זה לשום גורם אחר. העסקאות המבוצעות באתר מוצפנות בפרוטוקול SSL, שהינו פרוטוקול ההצפנה המקובל בעולם להצפנת מידע ומאפשר הצפנה של המידע בין השרת לדפדפן של המשתמש. כאמצעי הגנה נוסף בכל קניה מתבצעת בדיקה קפדנית לאימות פרטי כרטיס האשראי מול חברות האשראי בזמן אמת, במטרה למנוע שימוש לרעה בכרטיס האשראי.

מדיניות החזרות, החלפות וביטולים:

  1. ניתן לבטל את העסקה באמצעות פנייה טלפונית/ דואר אלקטרוני/ דרך האתר לשירות הלקוחות של האתר. ביטול העסקה יהיה בתוקף אך ורק לאחר קבלת טופס אישור החזרה בדואר אלקטרוני המאשר את ביטולה.
  2. במקרה שהביטול אושר, יש להשיב את המוצר לחברה לפי ההוראות המפורטות באישור ההחזרה. בתיאום מראש יגיע שליח לקחת את החבילה מהלקוח כאשר כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר תחולנה על האתר, פרט לדמי ביטול בגובה 5% מעלות העסקה המקורית או 50 ₪ הנמוך מביניהם. החזרת המוצר תיעשה כשהוא באריזתו המקורית בצירוף החשבונית המקורית ושעדיין לא חלפו 14 יום מתאריך רכישת המוצר. (בכפוף ובהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ”א 1981)
  3. במקרה של ביטול העסקה כולה, החברה תחזיר ללקוח את מלוא סכום העסקה, בקיזוז דמי הביטול על בסיס התשלום ואמצעי התשלום ששולם בפועל. יש לשמור על אסמכתא בגין ביצוע העסקה.
  4. במקרה של ביטול/ החזרה/ החלפה של מוצר אחד מתוך עסקה רבת מוצרים, החברה תחזיר ללקוח את מחיר המוצר במלואו, בקיזוז דמי הביטול כפי שמופיעים בסעיף 1. ההחזר יבוצע על בסיס התשלום ואמצעי התשלום ששולם בפועל. יש לשמור על אסמכתא בגין ביצוע העסקה.
  5. לקוחות אשר ירכשו באתר באמצעות כרטיס אשראי מסוג דיירקט לא יוכלו לקבל החזר כספי לכרטיס זה. במקרה כזה לא יתאפשר זיכוי כספי אלא החלפה בלבד.
  6. במקרה של ביטול/ החזרה/ החלפה של מוצר שנקנה בעת שהיה במבצע, יקוזז מחיר המבצע מסכום ההחזר שיינתן ללקוח או חלקו היחסי באחוזים.
  7. הזכות לביטול העסקה לא תחול במקרים הבאים:
  • מוצרים שלא נרכשו באתר.
  • מוצרים שהוזמנו ו/או הוכנו ו/או נארזו במיוחד עבור המזמין.
  • מוצרים אשר אינם באריזתם המקורית או שנעשה בהם שימוש.
  • מוצרים אשר ניתנו ללא תמורה כספית, כגון; מתנות, הטבות.

מדיניות ביטולים ע”י האתר:

  1. האתר יהיה רשאי לבטל את העסקה כולה/ חלקים ממנה במקרים הבאים:
  • אם נפלה טעות בהצגת המוצר באתר ו/או במשלוח המוצר אל הלקוח. בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאורו ו/או בפירוטו.
  • אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או כל בעיה טכנית אחרת אשר שיבשה שלא במתכוון את תיאור המוצר ו/או את מחירו.

מבצעים:

  1. CANDLE-CLUB רשאית למכור באתר מוצרים במסגרת מבצעים (להלן: “המבצעים”).
  2. המבצעים הנערכים באתר הנם בהתאם להוראות המבצע הספציפי.
  3. במידה ו-CANDLE-CLUB תחליט לקיים מבצע כלשהו במסגרת האתר, המבצע יהיה בתוקף עד למועד האחרון של המבצע ו/או עד לגמר המלאי (לפי המועד המוקדם מבניהם), ובכפוף לתנאי ותקנון המבצע הרלוונטי, ו/או בכפוף למצוין באתר בצד המוצר המוצע במסגרת המבצע. CANDLE-CLUB תהיה רשאית להפסיק ו/או לשנות את הטבות ו/או מתנות המבצע בכל עת וללא הודעה מוקדמת.
  4. ט.ל.ח.

אספקת והובלת המוצר:

  1. אספקת המוצר תתבצע בשיטה הנוחה ללקוח ובהתאם להנחיותיו. ללקוח קיימות האפשרויות הבאות: שליח עד הבית או איסוף עצמי ממשרדי החברה באזור תעשיה בקיבוץ גזר בתיאום מראש.
  2. אספקה ע”י שליח עד הבית מבוצעת ע”י חברת “ספידוש”- האתר ידאג לאספקת המוצר ללקוח לכתובת שהוקלדה על ידו בעת ביצוע הרכישה, תוך 5 ימי עסקים לכל היותר, למעט באזורים גאוגרפיים חריגים ע”פ תקנון חברת השליחיות “ספידוש” בהם משך האספקה יהיה עד 7 ימי עסקים.
  3. איסוף עצמי ממשרדי החברה יתבצע לאחר תיאום טלפוני בלבד במספר- 054-8350038.
  4. בעת תקופות מבצעים מסוימות ייתכנו עיכובים במועד אספקת המשלוח.
  5. החברה לא תהיה אחראית לכל איחור ועיכוב שהתרחשה באספקה ונגרמה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה.
  6. בהזמנה מעל 299 ₪ לא תגבה עלות משלוח וההזמנה תסופק עד לבית הלקוח ע”פ הכתובת שמסר. (בעת מבצע יינתן שינוי בהתאם להחלטות CANDLE-CLUB)
  7. בהזמנה בסכום שבין 200-298 ₪ תגבה עלות משלוח על סך 15 ש”ח וההזמנה תסופק עד לבית הלקוח ע”פ הכתובת שמסר. (בעת מבצע יינתן שינוי בהתאם להחלטות CANDLE-CLUB)
  8. בהזמנה מתחת ל-199 ₪ תגבה עלות משלוח על סך 35 ש”ח וההזמנה תסופק עד לבית הלקוח ע”פ הכתובת שמסר. (בעת מבצע יינתן שינוי בהתאם להחלטות CANDLE-CLUB)

הגבלת אחריות ושירות:

  1. האחריות הבלעדית למוצרים, לטיבם ולכל מידע או מצג שנעשה באתר בכל הנוגע למהות המוצרים, לרבות שמות היצרנים, טיב המוצרים, תכונות המוצרים, תמונות המוצרים וכיו”ב, חלה על היצרנים של המוצרים, וכפופים להוראות חוק ותקנות הגנת הצרכן. האתר אינו אחראי לכל נזק, מכל סוג, שייגרם לרוכש באתר ו/או לצד ג’ כלשהו כתוצאה מהמפורט להלן, ובהתקיים כל אחד מהם יהא האתר רשאי להודיע על ביטול הרכישה באתר- כולה או חלקה.
  2. אחריות החברה לא תחול במקרים בהם הפגם במוצר נעשה כתוצאה מהפעלה שגויה וללא קריאה של הוראות ההפעלה ע”י המפעיל/ המזמין. החברה לא תהא אחראית לכל נזק ישיר או עקיף הנובע מהשימוש או השימוש השגוי במוצר לרבות כל נזק מקרי, מיוחד, עקיף או תוצאתי- ככל שהחוק מתיק זאת. על הלקוח חלה האחריות וכל סיכון וחובות עבור אובדן, נזק וחבלה לגופו ו/או לרכושו ו/או לרכושם ו/או לגופם של צדדים שליישים, הנובעים מהשימוש במוצר.
  3. מבלי לפגוע בכל האמור לעיל, בכל מקרה לא יישא האתר בסכום נזק העולה על מחיר המוצרים אשר הוזמנו ושולמו ע”י הרוכש.
  4. הוראות הפעלה נכונה ושמירה על הנר ועל הבעירה שלו נקיה, יעילה ואיכותית ניתן לקרוא כאן.

אבטחת מידע ופרטיות

  1. CANDLE-CLUB ו/או אקומקס דייזין בע”מ כמו גם מי מטעמה וגורמי משנה נוספים ובהתאם לאותם הסטנדרטים, רשאיות להשתמש במידע המופיע בטופס על מנת להביא לך את המידע והשירותים המבוקשים. מידע אישי זה לא ייחשף ולא ייעשה בו שימוש נוסף למטרות שיווקיות ללא רשות.
  2. החברה נוקטת באמצעי הזהירות המקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. במקרים שאינם בשליטת החברה ו/או הנובעים מכוח עליון, לא תהא החברה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, ישר או עקיף, שייגרם ללקוח, אם מידע זה יאבד ו/או יעשה בו שימוש לא מורשה.
  3. החברה מתחייבת שלא לעשות שימוש במידע המסופק לה ע”י הקונים אלא על מנת לאפשר את הרכישה באתר מכירות ובהתאם לכל דין.
  4. כפתור “שלח” יש משום הסכמה לCANDLE-CLUB או למי מטעמה לעשות שימוש במידע אישי זה על מנת לספק לך מידע על המוצרים ומידע נוסף באמצעות אימייל או אמצעי תקשורת אחר, על שירותים ומשאבים הקשורים למוצרים של החברה. בנוסף, ניתן יהיה להשתמש במידע אישי זה למטרות סקר שוק. באם ירצה הלקוח להסיר בכל עת את פרטיו האישיים מרשימת התפוצה של החברה עליו ליצור קשר עם החברה באמצעות טלפון/ דואר אלקטרוני/ דרך האתר. באמצעות לחיצה על כפתור “שלח” הלקוח מאשר בחתימתו את הטופס ואת תנאיו.

קניין רוחני

  1. כל זכויות הקניין הרוחני באתר מכירות זה הינן רכושה הבלעדי של CANDLE-CLUB ו/או של המותגים השונים אשר נמכרים באתר.
  2. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת במידע כלשהו מן האתר ו/או מאתר מכירות זה, כולל צילומים/ סרטים/ מלל, אלא אם ניתנה הסכמה לכך מראש ובכתב מטעם החברה.
  3. כל העושה שימוש בלתי ראוי באתר מתחייב לשפות ולפצות את CANDLE-CLUB ו/או בעלי האתר ו/או מקימיו ו/או מפעיליו ו/או מנהליו ו/או מי מטעמם בגין כל תביעה ו/או הוצאה ו/או נזק מכל מין וסוג כלשהו כולל הוצאות משפטיות, אשר ייגרמו ל-CANDLE-CLUB ו/או בעלי האתר ו/או מקימיו ו/או מפעיליו ו/או מנהליו ו/או מי מטעמם.
  4. אין לעלות לאתר תוכן בלתי חוקי או תמונות המציגים אלימות, עירום (לרבות חלקי), אפליה, תוכן הפוגע בצד שלישי, תכנים פורנוגראפיים או בעלי רמיזה מינית, תכנים הכוללים השמצות, בריונות, הטרדה, התעללות, איומים, התחזות או הפחדה של אנשים או ישויות, מידע פרטי או סודי. CANDLE-CLUB תהא רשאית לסיים מידית את השימוש של משתמש העובר על האמור לעיל ו/או למנוע ממנו כל שימוש באתר בעתיד.
  5. אין לעשות כל שימוש באתר לכל מטרה שהיא בלתי חוקית, פוגענית מחבלת אשר תפריע, תשבש, תשנה, תשמיד, תפגום, תגביל, תחבל או תשפיע בכל דרך אחרת על פעולתו התקינה של האתר בכל דרך שהיא, לרבות ומבלי הגבלה, וירוסים, תולעים, בוטים, סוסים טרויאניים, תוכנת ריגול, תוכנה זדונית או כל אמצעי או טכנולוגיה משמידה או משבשת אחרת.

דין וסמכות שיפוט

  1. פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו יעשו בהתאם לדין הישראלי בלבד ולבתי המשפט המוסמכים במחוז מרכז בלבד.
סל קניות0
אין מוצרים בסל!
דילוג לתוכן