משלוח עד הבית תוך 5 ימי עסקים! חינם מ-299 ₪

מסמר הערב OUT, נר הערב IN. דוכן נרות – מתנה שהיא חוויה

אירועים גדולים ו”חד פעמיים” כדוגמת חתונה, הם אירועים שחושבים בהם על כל פרט ומתכננים אותם חודשים ארוכים מראש בקפידה יתרה. אחד הפרטים שבו הכי קשה לחדש, להפתיע ולרגש הוא המתנה שנותנים לאורחים בתום האירוע.

כן, אנחנו יודעות, הדגש העיקרי הוא על המתנות שמקבלים, וכבודן במקומן מונח (בדרך כלל בתוך כספת בכניסה), אבל אם יש דרך להפוך את האירוע שלכם באמת לבלתי נשכח, הדרך הזו היא לשלוח את האורחים הבייתה עם מתנה שהיא גם חוויה, וגם זיכרון מתוק.

לא תאמינו, אבל יש לנו בדיוק את הפתרון בשבילכם. דוכן נרות לאירועים בהתאמה אישית של קנדל קלאב. לא רק לחתונות! מישהו אמר אירועים עסקיים?

מתנות לאורחים היא הדרך של זוג בחתונה לומר “תודה שבאתם לחגוג איתנו”. אבל זו גם דרך לוודא שיזכרו את האירוע שלכם לעוד זמן רב אחר כך. ולא רק בחתונה, גם באירועי חברה, כנסים מקצועיים ועוד מגוון אירועים עם כמות גדולה של משתתפים, הענקת מתנה בתום האירוע היא דרך לתת לכל אורח יחס אישי ותחושה של ייחוד למרות שהיו באירוע מאות אנשים.

אבל מה נותנים מתנה? לקנדל קלאב יש פתרון מושלם בשבילכם – עגלת הריחות של Candle Club
אנחנו נחכה רגע שתסגרו את הלסת מרוב התרגשות ומיד נסביר.

לצאת מהבנאלי

מה נותנים לאורחים בסוף האירוע? בלי לחשוב יותר מידי, אנחנו בטוחות שאנחנו יכולות לסקור את המתנות בחלק לא מבוטל מהאירועים. אם מדובר באירוע חברה או בכנס מקצועי, אז המרצ’נדייז יככבו, כלומר כל מיני מוצרים ממותגים עם לוגו החברה או הכנס, החל מהכוס התרמית הישנה והטובה (בדרך כלל לא כל כך טובה…) או ספל קפה, דרך מוצרי משרד למיניהם – מחברות, עטים, יומנים ועד מיתוג לביש – כובעים, חולצות, תיקים, ובחורף – כובעי צמר שאין אף ראש בעולם שהם מתאימים לו.

בחתונה כמובן הכיוון הוא שונה, כאן תקבלו עציץ, פותחן, כוס צ’ייסר, מחזיק מפתחות. יצא לנו אפילו לראות קופסאות גפרורים ממותגות וכמובן שלל ממתקים בצורות וסוגים שונים.
המשותף לכל המתנות האלה – כמעט תמיד אין בהן שימוש, ואין בהן שום אלמנט חווייתי.

חוויה היא חלק מהמתנה

ברגע שמעניקים למתנה שמקבלים הבייתה תהליך חווייתי, האפקט שהמתנה מקבלת מוכפל בעשרות מונים. למה? כי אם חלק גדול ממה שעומד מאחורי הענקת המתנה הוא לעורר זיכרון, אז ברור שחוויות מעוררות זיכרון יותר מחפצים, וכך, כשלמתנה יש סיפור משלה היא באמת מצליחה לעורר רגש אישי בכל אחד ולייצר את ה”וואו, איזה אירוע” שכולנו כל כך רוצים לשמוע.
איך מייצרים מתנות לאירועים עם אפקט? עם דוכן הנרות לאירועים של קנדל קלאב כמובן.

עגלת הריחות של קנדל קלאב – הדור החדש של מתנות לאירועים

נרות הם מתנה נפלאה. בואו נשים את זה על השולחן, ואם מחפשים מתנה שקל לתת, אך יש לה משמעות, שימושית וגם אסתטית, ובתקציב כזה שניתן להעניק מתנה לכל אחד ממאות האורחים שהגיעו. נרות הם בחירה מצוינת.

אבל אם רוצים להוסיף לנר הזה גם התאמה אישית, יצירה חווייתית, עשייה וזיכרון שיישאר לאורך זמן – עכשיו אנחנו צריכים כבר את עגלת הריחות. העגלה שימו לב לטוויסט, מלווה את האירוע כבר משלב קבלת הפנים. נכון שהתרגלתם שמתנות לאורחים צצות רק בסוף האירוע, אבל כל הרעיון היה לעשות דברים אחרת נכון?

העגלה תיתן שואו של ריחות וצבעים לאורחים בקבלת הפנים ולאורך כל האירוע לבחירתכם. אבל אנחנו לא שם רק בשביל היופי (והריח). בעגלה יש גם אנשים, והם הולכים להציע לאורחים שלכם חוויה שלמה של ריח וצבע שבסופה הם ייקחו איתם מתנה ומזכרת שהיא הכי שלכם, והכי שלהם.

דוכן נרות לאירועים
דוכן נרות באירוע

השתתפות פעילה ביצירת הנרות

בעגלת הנרות לאירועים, אנחנו לא סתם מחלקים מתנות לאירועים, אנחנו יוצרים אותן יחד עם האורחים שלכם. האורחים זוכים לצפות בתהליך הכנת הנר, ולהתאים אותו אישית עבורם, עם בחירה של ריח, הקדשה ומדבקה מעוצבת מתוך מגוון. בסוף האירוע הם ייצאו עם הנר שהכי מתאים להם, שאין לאף אחד אחר מהאורחים, ושהם השתתפו באופן פעיל ביצירה שלו. עכשיו תראו לנו פותחן או כוס תרמית שנותנים במתנה לאורחים שמעניקים כזו חוויה…

נרות באירועים
נרות באירועים

התאמה אישית לאירוע

ההתאמה האישית לא מתחילה בהתאמת המתנה לאורחים, אלא בהתאמת העגלה לאירוע. אנחנו נדאג שהעיצוב ישתלב, שהצבעים יתאימו, והכי חשוב – שהריחות שיופצו ויחולקו במהלך הערב יהיו כאלה שאתם אוהבים ומתחברים אליהם. כך שהחוויה שהאורחים מקבלים במתנה, היא חוויה ומזכרת שבאמת מייצגת אתכם, ולא רק נכחה במקרה באירוע שלכם.

לסיכום

עגלת הריחות של קנדל קלאב. היא פתרון יוצא דופן ליצור מתנה לאירוע שתשאיר את האורחים עם התחושה שהם היו באירוע מיוחד ויוצא דופן, וגם תזכיר להם את התחושה הזו עוד שנים קדימה, בדיוק כמו שאתם רציתם שיקרה.
לפרטים נוספים על דוכן הנרות לאירועים, דברו איתנו.

דוכן נרות באירועים
סל קניות0
אין מוצרים בסל!
דילוג לתוכן