משלוח עד הבית 5-7 ימי עסקים! חינם מ-299 ₪
שימו לב שייתכנו עיכובים בשל עומס הזמנות- אנא הבנתכם♥

דייט ביתי לאור נרות

עולם הדייטינג מאוהב בנרות! עד כדי כך שאפשר לומר שאין דייט בלי נר. בקלות שבהדלקת נרות אפשר בשניות בודדות לייצר את התפאורה המושלמת, לעורר את החושים ולקבל 5 כוכבים ב’מדד הרומנטיקה’. אנחנו בקנדל קלאב החלטנו לרדת לקוצו של נר ולהבין מה יש בנרות הריחניים והאהובים עלינו שהם הפכו להיות פריט חובה בכל דייט ביתי וגם נענה על השאלה באיזה נרות מומלץ להשתמש בדייט הביתי הבא שלכם? תחזיקו חזק, זה הולך להיות מעורר חושים.

דייט לאור נרות. למה בעצם?

“דייט לאור נרות” זה מונח נפוץ שלא אנחנו המצאנו. מארוחות ערב אינטימיות ועד ערבים נעימים בבית- מה הקשר בין סצנת הדייטינג לבין עולם הנרות הריחניים הקסום? או במילים אחרות, למה אנחנו משתמשים דווקא בנרות לדייט?

בגלל התפאורה והאווירה

נרות ידועים בזכות היכולת קסומה שלהם להפוך כל חדר הכי פשוט שיש לחלל נינוח ומעט מסתורי המייצר חיבור. להבדיל מאור מלאכותי שמשדר משהו קר ומנוכר, אור הנר הטבעי מאפשר תחושת רגיעה ומעודד אינטימיות רגשית. עוד ‘כלי עזר’ ממש פשוט שיכול להוסיף לחלל מראה קלאסי הוא הפמוטים. היום קיימים עיצובים מודרניים שונים של פמוטים מחומרים שונים כמו זכוכית, כסף, קרמיקה ועוד. הפמוטים המלווים את הנר עוד מתקופות היסטוריות מוסיפים לדייט הביתי אווירה אלגנטית וייחודית.

בגלל הרומנטיקה

הדלקת נר מייצרת אינטימיות בין שני אנשים, בדיוק בגלל זה במשך מאות שנים נרות נחשבים לסמל לאהבה ולרומנטיקה. ניצוצות הלהבה מזכירים את ניצוצות האהבה ומעודדים קרקע פוריה לתשוקה וחיבור.

מה היתרונות שיש לנרות ריחניים בדייט?

היתרון הבולט ביותר הוא שהדלקת נרות בדייט היא אולי האמצעי הכי פשוט שיש. בטח אם אתם אוהבי נרות כמונו ותמיד יש לכם נרות בבית. בתוך שניות בודדות אפשר לשנות אווירה ואפילו את מצב הרוח על ידי הדלקת נרות מתוך האוסף הביתי שלכם. כל מה שאתם צרכים זה נר ומצית או גפרורים.

עוד יתרון שהפך את הנרות לכוכבי עולם הדייטינג הוא הארומה. איזה ריח אתם מעדיפים? יסמין, לבנדר או אולי בכלל וניל? אצלנו בקנדל קלאב תמצאו מגוון רחב של נרות ריחניים בניחוחות מענגים שיוסיפו לתשוקה, לרגיעה ולשלווה שלכם. מספיק מספר שאיפות של הריח האהוב עליכם וכבר אתם נושמים יותר טוב, יותר עמוק, משחררים את העומסים היומיומיים, מרפים את השרירים ומרחיבים גם את הלב.

לאילו תחושות גורמים הנרות בדייט?

בין מיליון הסחות הדעת, משימות היום יום הלחץ מהעבודה, המיליון הודעות שממתינות לנו בוואטסאפ והגלילה האינסופית ברשתות החברתיות, אין דבר יותר רומנטי משני בני זוג שפינו זמן אחד לשנייה. דייט לאור נרות עוזר לזה לקרות. עמעום האורות והדלקת הנרות מציעים הזדמנות לבני הזוג לברוח מהמציאות, לשים הכל על ‘שקט’, אפילו רק לשעה אחת, ופשוט להתמקד, להיות. אחד בשביל השני. ולהשאיר מאחור את הסחות הדעת.

בנוסף, הרבה אנשים מעידים שהדלקת נרות מעוררת אצלם תחושת נוסטלגיה, קצת לחזור ל’פעם’, לפשוט ולמוכר. בלי טכנולוגיה, בלי להתאמץ ולהסתבך יתר על המידה, קצת כמו האדם הקדמון. נר ואש. זה כל מה שצריך לפעמים בשביל לאפשר שיחה כנה ולטפח קשר עמוק בין בני הזוג.

המלצות חמות

לדייט ביתי אנחנו אוהבות להמליץ על נרות צפים שמעניקים מראה ייחודי לחלל החדר בשניות. כל מה שצריך זו קערת זכוכית באיזה גודל שיש לכם בבית, קצת מים ולהכניס בפנים את הנר הצף. אם אתם מחפשים ניחוח מיוחד, המלצה קלאסית היא נר ריחני לונה Discover, בעל ניחוח יוניסקס מובהק שגם גברים וגם נשים נוטים להתחבר אליו. שילוב של לימון קליפורני, ברגמוט, מנדרינה, פלפל שחור, ניצני ציפורן, גרניום, בנזאין, פטצ’ולי וגרגרי טונקה. הנר מתאים במיוחד לשעות הערב והלילה. הוא ינקה את האוויר משאריות היום שהיה ויעזור לכם לחזור לנקודת ההתחלה ולהצית ערב רומנטי, חושני, או אפילו אינטלקטואלי.

עוד נר שהוא must לדעתנו הוא נר ריחני אורורה Imagine. תמצאו בו שילוב של שמן תפוזים, לבנדר, קינמון, פצ’ולי, שמן לימון ושמן אקליפטוס. בעל ניחוח חושני שעוזר לזוגות להצית את האהבה מחדש. אחרון חביב, נר ריחני קאלי. אם אתם צרכים קצת תעוזה לפני הדייט, אם אתם מרגישים שזה הזמן לשינוי עבורכם, זה הנר בשבילכם. אנחנו משוגעות עליו בגלל השיק עוצר הנשימה שלו. הנר יושב בתוך כוס קריסטל יפיפיה שמתאימה לכל חלל. הוא נקרא קאלי על שם אלת הזמן והשינוי. זה הזמן להוסיף אותו לאוסף הביתי שלכם. הבאנו כאן מספר המלצות אך באתר של קנדל קלאב ניתן למצוא עוד מגוון רחב של נרות ריחניים שיוסיפו מימד של עומק לדייט הביתי שלכם.

לסיכום

הקסם המתמשך של דייטים לאור נרות מזכיר לנו את החשיבות של האטה, להתענג על הרגע ולטפח קשרים אינטימיים. בפעם הבאה שאתם מתכננים דייט, אל תשכחו להצטייד מראש בנרות האהובים עליכם. מוזמנים ומוזמנות לבקר באתר שלנו ולמצוא את הנרות והפמוטים המושלמים עבורכם. שיהיה דייט מוצלח.

סל קניות0
אין מוצרים בסל!
דילוג לתוכן