משלוח עד הבית 5-7 ימי עסקים! חינם מ-299 ₪
שימו לב שייתכנו עיכובים בשל עומס הזמנות- אנא הבנתכם♥

מה מרחיק יתושים? הפתרון האולטימטיבי נמצא!

להאזנה לחצו פליי:

 

אנחנו משוגעות על הקיץ ולא ניתן לאף יתוש או ליתר דיוק, לאף יתושה להרוס לנו אותו (כן, דווקא היתושות הן אלה שעוקצות ולא היתושים הזכרים). לכן החלטנו בקנדל קלאב לבדוק לעומק איך ניתן להרחיק יתושים אחת ולתמיד ולשמחתנו הרבה התשובה הייתה – עם נרות (זאת התשובה האהובה עלינו…). ליתר דיוק – נרות ציטרונלה להרחקת יתושים. הסוף לסבל מיתושים מתחיל כאן.

דמיינו את הסצנה הבאה: אתם נמצאים באירוע קיץ חגיגי ומושקע. מוגש לכם אבטיח קר ומשקה שאתם אוהבים עם קוביות קרח. אתם לבושים במיטב הבגדים הצבעוניים והקצרים שלכם. הכל מושלם עד ש…. אאוץ’. מגרד. עוד פעם. גם ברגל השנייה. תוך פחות מדקה, במקרה הטוב כל הרגליים שלכם מלאות בעקיצות של יתושים. במקרה הרע, גם הפנים, הידיים והצוואר. מעבר לאי נוחות הזמנית יתושים יכולים גם להפיץ מחלות וזה כבר מסוכן. אז הקיץ פה ואיתו גם היתושים.

הטיגריס ששינה את כללי המשחק – לא רק בקיץ

מכירים את הטיגריס האסייתי? אז לא מדובר בבן משפחה אבוד של משפחת החתוליים אלא על סוג של יתוש. יתוש שעמיד הרבה יותר לתנאי מזג האוויר ולצערנו הרחיב את “עונת היתושים” גם מעבר לחודשי הקיץ. מה שאומר, שהצורך למצוא פתרון הרחקת יתושים בחצר ובמרפסת נעשה רלוונטי יותר מתמיד, גם אם אתם במקרה קוראים את המאמר הזה בינואר.

אז מה מרחיק יתושים? כל הדרכים

כמובן שיש יותר מתשובה נכונה אחת, אז עשינו בשבילכם את העבודה וריכזנו עבורכם מספר דרכים ושיטות להרחיק יתושים:

היפטרו ממים עומדים

דבר ראשון, מים עומדים הם מקום מושלם ליתושות להטיל את הביצים שלהן. סרקו את הבית והחצר, בחנו אם במקרה ישנו דלי מים עומדים, משחקים של הילדים או עציץ שאוגר מים בטעות. התחילו מייבוש מקורות מים בחצר על מנת שלא יהיה ליתושה מקום להטיל את הביצים.

התקינו רשתות, כן, גם בשירותים

בנוסף ניתן להתקין רשתות בכל החלונות של הבית והמרפסת על מנת למנוע כניסה של יתושים. החיסרון של שיטה זו שהיא לא עוזרת במקרה ויש לכם חצר או מרפסת. וגם שהרשת תמיד צריכה להישאר סגורה. דרך אגב, הרעיון כאילו בחלון חדרי השירותים לא צריך רשת, אז אף אחד לא סיפר על זה ליתושים….

מנוגד לאמנת ז’נבה אך יעיל – קטלן

אפשרות נוספת היא קטלן נגד יתושים. הכוונה למכשיר חשמלי שמושך יתושים באמצעות שימוש בריח או באור. כשהיתושים מתקרבים הקטלן מחשמל אותם. למרות שאפשרות זו יכולה להיות יעילה, יש לא מעט אנשים, וביניהם אנחנו, שלא מחבבים את השיטה האכזרית. צריך לזכור שבכל פעם שהיתוש נתפס הקטלן עושה רעש מציק ופעמים גם ריח מאד לא נעים. בנוסף, לקטלן יש תאורה לבנה או כחולה שלא תמיד נעימה לעין ויש את העניין הפעוט של ניקיון המתקן שגם הוא לא סימפטי.

לפידים נגד יתושים

דרך נוספת להרחיק יתושים היא באמצעות לפיד נגד יתושים. ניתן למקם מספר לפידים ברחבי הגינה ובכך להרחיק את היתושים. החיסרון שלו הוא שהריח שלו לא נעים ושהוא מצריך טיפול ותחזוקה, בנוסף, החומר בלפיד נגד יתושים, לא תמיד ידודותי גם לבני האדם…

הדרך של קנדל קלאב – נרות ציטרונלה

הדרך המועדפת עלינו להרחיק יתושים היא באמצעות נר ציטרונלה. בנרות ציטרונלה שלנו לא תמצאו רק ‘ריח ציטרונלה’ אלא שמן ציטרונלה של ממש (!). הכוונה לשמן אתרי טבעי המופק מן העלים והגבעולים של מינים שונים של עשב לימון. השמן פעיל בריכוז גבוה ודוחה יתושים ומעופפים אחרים בצורה ידידותית מבלי לפגוע בהם או בנו.

אחד היתרונות הבולטים בשימוש בנר ציטרונלה הוא שאנחנו לא מורחים חומרים מזיקים על העור שלנו ושל ילדנו ובטח לא נושמים אותם. להבדיל, אם תסתכלו ברכיבים של כל דוחיי הייתושים הכימיים תגלו רשימה של חומרים מסוכנים שאתם ממש לא רוצים שיתקרבו אליכם. צריך לזכור שחלק ממה שאנחנו מורחים על הגוף חודר לתוך מחזור הדם שלנו.

יתרון נוסף של נר ציטרונלה הוא שניתן להשתמש בו במספר חללים, גם בתוך הבית, גם בחצר וגם במרפסת, אך יש לבחור את הנר המתאים למשימה. כלומר, כשבחורים נר ציטרונלה צריך לבדוק אם הפתיל שלו עמיד גם לבעירה בחוץ. (טיפ חשוב מאיתנו- את נרות הציטרונלה שמיועדים לבחוץ מומלץ בחום לשמור בפנים כל זמן שלא נעשה בהם שימוש, אחרת החום הישראלי יהפוך את הנר שלכם לשעווה נוזלית).

יתרון נוסף הוא שניתן לעשות בנרות שימוש רב פעמי. לכבות ולהדליק, בהתאם לצורך, בדיוק כמו כל נר אחר.

אנחנו מעדיפות את השימוש בנרות ציטרונלה להרחקת יתושים מאחר והם לא מכילים חומרים כימים, הם לא מצריכים תחזוקה או התעסקות, הם טבעים לחלוטין וידידותיים לשימוש גם בסביבה של ילדים ובעלי חיים (כמובן עם שמירה על ביטחון ומרחק מהאש).

איפה ניתן לקנות נרות ציטרונלה?

באתר שלנו, ממש כאן, תוכלו למצוא אוסף עצום של נרות ציטרונלה בעיצובים ובגדלים שונים. החל ממארז של 18 נרות ציטרונלה המתאימים לשימוש בתוך מבנה, ומספיק לבעירה של 4 שעות, נר ציטרונלה בכלי חרס לבן בגדול של 14*7 ס”מ שיכול להספיק ל-10 עד 12 שעות בעירה, נר ציטרונלה בתוך כלי קרמיקה אפור המתאים לתוך חלל הבית ובעל ריח לימוני דומיננטי או נר ציטרונלה בכלי קרמיקה מעוצב המתאים לחלל חיצוני בלבד (ניתן לבחור בין שני גדלים 800 גרם ו-1.5 ק”ג).

קיימים עוד דגמים של נרות בעיצובים שונים, לבית ולחוץ, בתוך כלי קרמיקה או אלומיניום או בטון, עם או בלי מכסה ואף דגמים שמגיעים ל-35 שעות בעירה. כמו שאמרנו, המגוון הוא רחב וכל אחד ואחת יכולים למצוא נר צטרנולה המתאים לו, לפי הייעוד שלו והסגנון. נציין כי כל נרות הציטרונלה שלנו בקנדל קלאב מיוצרים בישראל!

לסיכום

אז מה מרחיק יתושים? ראינו שיש לא מעט דרכים, אך הדרך האולטימטיבית היא נר ציטרונלה טבעי וידידותי גם לנו וגם לסביבה. נר ציטרונלה מרחיק את היתושה בצורה יעילה וניתן לשימוש חוזר, בבית ומחוץ לבית. ניתן למצוא מגוון רחב של נרות ציטרונלה בחנות האונליין שלנו.

סל קניות0
אין מוצרים בסל!
דילוג לתוכן