משלוח עד הבית 5-7 ימי עסקים! חינם מ-299 ₪
שימו לב שייתכנו עיכובים בשל עומס הזמנות- אנא הבנתכם♥

מפיץ ריח לבית גדול- יש דבר כזה?

גרים בבית גדול (איזה כיף!) ועדיין רוצים להשתמש במפיצי ריח מוכרים וטובים, בלי מכשירים חשמליים או פתרונות שעלולים להיות קבועים מידי, בעלי תחזוקה גבוהה מידי או עם אסתטיקה מוטלת בספק? אפשר. פשוט צריך לעשות את זה נכון.

קרה לכם שהנחתם מפיץ ריח בחלל הבית שלכם ובתוך מספר ימים (או אפילו גרוע מכך- מספר שעות) לא הצלחתם להריח את ניחוח הלבנדר שעליו חלמתם? יכול להיות שהבית שלכם פשוט גדול. אבל אל תאמרו נואש! יש בהחלט מספר דברים שאתם יכולים לעשות בשביל להפיץ ריח נעים במקום האהוב עליכם ביותר בעולם. הנה כל מה שאתם צרכים לדעת בנושא:

לא רק בגלל ‘הריח הטוב’- למה בכלל להשתמש במפיצי ריח?

כשאנחנו נכנסים לחלל, כל חלל, אחד החושים הראשונים שעובדים אצלנו הוא כמובן חוש הריח, לטוב ולרע. הריח שנשאף לאפינו באופן טבעי לחלוטין כחלק מפעולת הנשימה הבסיסית ישפיע באופן מידי על ההתרשמות שלנו, האווירה וגם מצב הרוח.

כך למשל ניחוח לבנדר יוצר אווירה רגועה וידוע כמפחית לחץ, ניחוח מנטה יכול לעורר ולתת בוסט של אנרגיה וניחוח אננס יזכיר לכם את החופשה שלכם בתאילנד (או את זו שאתם חולמים עליה). בנוסף, ניחוחות מסוימים, כמו קמומיל ויסמין, יכולים אפילו לשפר את איכות שנת הלילה שלכם. אם יש לנו אפשרות פשוטה לגרום לעצמנו להרגיש נפלא- אז למה לא בעצם?!

איך אתם בוחרים את מפיץ הריח שלכם?

רגע. תנו לנו לנחש… לפי הריח האהוב עליכם? לפי עיצוב המיכל? ובכן, אנחנו בהחלט מזדהות ומתרגשות מהעיצובים והניחוחות המגוונים שיש בקנדל קלאב ועדיין אל תשכחו לתת מחשבה גם לגודל המיכל ולעוצמה שלו. מה הכוונה? קחו למשל בקבוקון בנפח של 100 מ”ל לעומת בקבוק בנפח של 750 מ”ל. למיכל גדול יותר כמובן תהיה השפעה משמעותית יותר על החלל שאתם רוצים למלא בריח, בין אם באורך הזמן שמפיץ הריח יהיה אפקטיבי ובין אם באפשרות להפיץ “יותר” ריח בכל רגע נתון.

עוד מרכיב חשוב הוא העוצמה של הריח. לניחוחות רגועים והרמוניים יהיה אפקט נמוך באופן יחסי, לעומת זאת לניחוחות דומיננטיים יותר תהיה השפעה גדולה. גם אם אתם אוהבים ניחוחות עדינים, יתכן שלסלון ביתכם יתאים מפיץ ריח בעל ניחוח מעט יותר דרמטי על מנת ליצור השפעה על חלל החדר הגדול. לעומת זאת, לחדר השינה, האמבטיה, והשירותים שידועים כאזורים יחסית קטנים יותר ניתן להשתמש במפיצי ריח עדינים.

המיקום האידיאלי למפיץ הריח שלכם

למיקום מפיץ הריח בבית גדול יש חשיבות לאפקט שאתם מעוניינים ליצור. אם תמקמו את מפיץ הריח במקום שבו אתם שוהים מספר רב של שעות, סביר שמפיץ הריח לא יעשה את העבודה הנדרשת. לעומת זאת, אם תבחרו בנקודות אסטרטגיות כמו למשל על השידה בכניסה לבית או מיקום שבו אתם חולפים על פניו, ולא שוהים ברצף, למשל על שידה בפרוזדור, כך האפקט יורגש יותר.

לא גבוה מידי וגם לא נמוך

גם לגובה של מפיץ הריח יש כמובן משמעות. אם תמקמו את המיכל על המקרר במטבח או על מדף גבוה בסלון, מפיץ הריח שבחרתם יתקשה לספק תוצאות. לעומת זאת, גם במיקום נמוך מידי (למשל על מדף תחתון בשידה) האפקט לא יהיה מזהיר. איפה כן? על שולחן הקפה או שידת הטלוויזיה. תחשבו על הגובה שלכם כשאתם עומדים או יושבים. בדיוק שם.

כל אחד צריך מילוי לפעמים. גם מפיצי ריח.

לפעמים אנחנו ממקמים את מפיץ הריח בחלל וקצת שוכחים ממנו. אנחנו שמחות להזכיר לכם שגם הנצרים (מקלות) הטובים ביותר צרכים מפעם לפעם נוזל למילוי. שימו לב שבאתר של קנדל קלאב לצד תיאור הפריט תמיד תמצאו את אורך חיי מפיץ הריח. לא להתבייש לשים תזכורת ביומן שלכם.

עוד 2 טיפים קטנים שיכולים לתרום להפצת ריח אופטימלית

הראשון, אפשר להפוך את הנצרים כל מספר ימים על מנת לתת לנוזל להיספג מחדש. זה לא חובה, המפיץ ימשיך לעבוד בכל מקרה, זה רק נותן לו דחיפה קלה. שימו לב שהטיפ הזה נכון רק בנצרים הטבעיים אבל במקלות פייבר לא. הטיפ השני, אם אתם ממקמים את מפיץ הריח בחדר השינה, אל תמקמו אותו ליד הכרית אלא בכניסה לחדר.

חשוב לקחת בחשבון

ברמה המקצועית אנחנו מתרגלים לריח. כלומר רירית האף שלנו נהנית מריח בחלל בפעם הראשונה שהיא מריחה אותו, ובפעמים הבאות אחר כך. לאחר מכן היא מתרגלת- זה לא שאין ריח בחלל- יש. מי שיכנס בפעם הראשונה יעיד.. אבל שלא חלילה תחשבו שהריח לא מספיק חזק, אתם פשוט התרגלתם אליו (ואיזה כיף זה שפשוט יש ריח טוב תמיד????)

כמו כן, ברור שישנה הלימה בין גודל המפיץ לגודל החלל וכמובן למיקומו בחלל.

לדוגמא אם החלל גדול ויש מפיץ אחד קטן בכל החלל הזה סביר להניח שאכן הוא לא יספיק.

חשוב להקפיד להניח את מפיץ הריח במקום שאינו ליד מזגן או חלון פתוח כך שמשב הרוח לא יפזר  את הניחוחות הלאה מאיתנו.

לסיכום

ניחוחות הדרים או אננס טרופי? לא משנה איזה ריח מועדף עליכם, אתם רוצים שהריח ישמר לאורך זמן בחלל הבית. אולם, למפיץ ריח בבית גדול יש לא מעט אתגרים לעמוד בציפיות של בני הבית. במאמר כאן סקרנו מספר פעולות פשוטות שיש בידכם לעשות בשביל שגם בתים גדולים (ובני ביתם כמובן) יוכלו להנות מהאווירה הנכונה.

בחירת מפיץ ריח בגודל המתאים ובעוצמה הנכונה, מיקום קלאסי הן בחלל והן בגובה ותחזוקה מפעם לפעם- יכולים להספיק ולגרום גם לכם להיכנס לבית שלכם, לקחת נשימה עמוקה ולהגיד ‘כמה טוב שבאנו הביתה’.

HERBS N VIBES Fresh Lavender diffuser500ml
סל קניות0
אין מוצרים בסל!
דילוג לתוכן