משלוח עד הבית 5-7 ימי עסקים! חינם מ-299 ₪
שימו לב שייתכנו עיכובים בשל עומס הזמנות- אנא הבנתכם♥

מפיצי ריח לעסק – משהו פה מריח כמו הצלחה!

משיטת סינבון ועד מחקר מדעי הקושר בין הפצת ריחות בעסק לבין הגדלת המכירות. כל הסיבות להכניס כבר היום (טוב, אפשר מחר) מפיץ ריח לעסק.

על טכניקות שיווק חושי שמעתם? בלי להיכנס לעומקים של טכניקות השפעה על בני אדם ועקרונות שכנוע למיניהם שנחקרו בצורה מעמיקה ורחבה על ידי חוקרים רבים, אנחנו רק נספר לכם שמדובר בגדול, בשילוב כמה שיותר חושים בחוויית הלקוח, לא רק ראייה, אלא גם שמיעה, מישוש, וכמובן, הנושא שלשמו התכנסנו – ריח.

שיטת סינבון פרצה את הדרך למפיצי ריח לעסקים

מכירים את סינבון? שבלולי הקינמון המצופים בזיגוג מסוכר? זהו גם שמה של רשת מזון אמריקאית עם יותר מ-700 סניפים המוכרת… ניחשתם נכונה – סינבון.

אז מה היא שיטת סינבון? איך ברשת גורמים למיליוני אמריקאים מידי יום להתעלם מהדיאטנית ולקנות עוד סינבון? הם נותנים להם להריח! כן כן, אנשים הולכים כמו בסרט מצויר בעקבות האף, עד שהם מגיעים לדוכן של סינבון. מה השיטה פה אתם שואלים? שבסינבון הבינו כבר מזמן את הכוח של הריח המשכר של סוכר וקינמון, והם מעמידים לבישול סוכר וקינמון אך ורק לשם הפצת הריח, בלי שום קשר לתהליך ההכנה של הסינבון.

הם גם דואגים לעשות את זה בחללים סגורים שימקסמו את האפקט – קניונים, שדות תעופה, מרכזים מסחריים ועוד. אנחנו משערות שרוב הקוראים שלנו לא מוכרים סינבונים, אבל הטכניקה הזו, של מפיצי ריח, רלוונטית גם מעבר לתחום המזון.

קשר ישיר בין הפצת ריחות להגדלת מכירות

זה נחקר, זה נבדק וזה הוכח. יש קשר בין הפצת ריח לבין הגדלת מכירות. גם אם אין סוכר וקינמון המעורבים בתהליך. יש לכך מספר הסברים, ומיד ניגע בכולם אך מה שחשוב להבין כי מפיצי ריח לעסק הם לא רק “יצירת אווירה” (גם, זה חשוב, תכף נראה שזה חלק מהעניין) אלא מהלך עסקי, לא פחות, שיכול לגרום להגדלת המכירות.

עכשיו בואו נראה למה זה קורה.

רגש מוכר, בעצם, קונה.

כל מי שהיה בעשר דקות הראשונות של כל קורס מכירות בעולם יודע שהחלטות על קנייה הן החלטות רגשיות. זה הולך ככה – אזור במוח שלנו המחובר לרגש מתעורר עם הרצון לקנות מוצר מסוים, ורק אחר כך מתעוררים מנגנוני ההיגיון והלוגיקה עם הצדקה או אי הצדקה של המהלך. אבל – בלי הרגש הראשוני – אין קנייה. או מכירה. תלוי מאיזה כיוון אתם מסתכלים על זה.

מה הקשר למפיצי ריח? שריח מעורר רגש. איזה רגש? זה קצת יותר מורכב, כי ריחות שונים מעוררים רגשות שונים אצל אנשים שונים. אז איזה מפיץ ריח לשים? ובכן, זה פחות משנה, כי הקנייה הרגשית לא מוגבלת לרגש אחד מסוים, יש הקונים מפחד ויש משמחה ומרגשות אחרים, העיקר להעיר את הרגש, ולכך יש למפיצי הריח תפקיד חשוב.

יצירת חוויית לקוח נעימה

כדי לקנות, הלקוחות שלכם צריכים שיהיה להם נוח. אף אחד לא אוהב לקנות תחת לחץ וברגע שיש תחושת אי נוחות מסוימת היא משפיעה מאד לרעה על הרצון לקנות. הריח הוא חלק מיצירת חוויית לקוח נעימה, וכמו תמיד הכי קל להבין את זה על דרך השלילה. גם אם תלכו לקנות חולצה – אם בחנות יש ריח של ביוב, תרצו לקנות שם? זה לא קשור לחולצה, זה קשור לחוויה!

בנוסף, תהליך קנייה הוא באמת תהליך, הוא לוקח זמן, לכן, אנחנו רוצים שמי שיסתובב אצלנו בעסק ירצה להישאר כמה שיותר. איפה אנשים רוצים להישאר? איפה שנעים להם ונוח. לכן, מפיצי ריח תורמים רבות לחוויית לקוח נעימה, בין אם להתגבר על ריחות רעים קיימים, או ליצור ריחות נעימים שיעצימו את החוויה.

חוויה רב חושית עם מפיצי ריח

כמו שהזכרנו קודם, ככל שיהיו יותר חושים המעורבים בחוויה, כך הסיכוי שתתבצע קנייה עולה. לכן, ברור לכולנו שצריך להיות למבקרים בעסק שלנו, נוח ונעים (מיזוג, כיסא), טעים אם אפשר (קפה, סוכריות בדלפק הקבלה), יפה (עיצוב), יישמע טוב (מוזיקת רקע) ואך טבעי שלרשימה הזאת יצטרף גם – מריח טוב – עם מפיצי ריח כמובן.

באופן אירוני, הסעיף האחרון ברשימה, שחשוב כנראה באותה מידה כמו האחרים והוא זה שחושבים עליו אחרון אם בכלל – הוא הכי קל ליישום! כמה מפיצי ריח ברחבי העסק, ואתם מסודרים. בלי שיפוץ, בלי מעצבת פנים, בלי מערכת שמע יקרה ופלייליסט שלא מצליחים להסכים עליו, ואפילו בלי מכונת אספרסו שצריך להחביא את הקפסולות במגירה התחתונה.

כל הפתרונות בקנדל קלאב

מפיצי ריח לעסקים זה פשוט. באמת. האתגרים היחידים שעלולים לעלות הם – כמה צריך, איפה למקם ובאיזה ריח לבחור. אנחנו בקנדל קלאב נשמח מאד לעזור לכם עם כל שלוש השאלות האלו. מוזמנים ליצור קשר ולתכנן מפיצי ריח לעסק שלכם וליהנות מההשפעה החיובית שלהם על הלקוחות ועל מחזור המכירות שלכם.

סל קניות0
אין מוצרים בסל!
דילוג לתוכן