משלוח עד הבית 5-7 ימי עסקים! חינם מ-299 ₪
שימו לב שייתכנו עיכובים בשל עומס הזמנות- אנא הבנתכם♥

מפיץ ריח – מה כבר אפשר לעשות איתו? תתפלאו…

ריכזנו לכם 10 שימושים שונים שאפשר לעשות עם מפיץ ריח, כדי שתפסיקו כבר לקרוא לו “הדבר הזה עם המקלות ששמים בשירותים”.

למפיץ ריח יש בגדול תפקיד אחד – להפיץ ריח. אבל מאחורי התפקיד האחד הזה, ישנה לא מעט משמעות, והפצת הריח מקבלת תפנית ושימוש שונה כתלות במקום ובזמן שבוחרים להשתמש בו. ריכזנו עבורכם 10 שימושים שונים למפיץ ריח. נכון, רובם הם אכן מקומות שאפשר לשים בהם את מפיץ הריח, אבל גם כאן, כמו שאמרנו, העיתוי והמיקום עושים את כל ההבדל.

מפיץ ריח בחדרי שירותים
כן אנחנו יודעות, התחלנו בנאלי אבל תאמינו לנו שזה הולך להשתפר. פשוט, גם הבנאלי הוא חשוב. ריח נעים בשירותים הוא יותר מטרנד יוקרתי. הוא גורם לנו, וגם לאורחים שלנו לתחושת נוחות. תחושה של ניקיון, של רוגע, במקום שבדרך כלל, איך לומר זאת בעדינות, מפיץ ריחות שמשדרים מסרים מעט שונים. הרעיון של מפיץ ריח בשירותים הוא לא בהכרח “לכסות” על הריחות האחרים, אלא פשוט ליצור אוירה נעימה יותר.

במשרד ובחדר עבודה
גם כאן אנחנו יודעות שאנחנו לא מגלות לכם את אמריקה, או את הגלגל, אבל שוב, זה חשוב. לא משנה אם אתם עצמאים או שכירים, אם המשרד בבית או בבניין עם שלושים קומות, אם יש לכם חלל נפרד או את הקובייה שלכם באופן ספייס. זה המקום שלכם, זה המקום שבו אתם צריכים להרגיש בנוח, כמעט בבית, להיות יצירתיים, יעילים, רגועים.

לריח נעים, שאנחנו אוהבים, יש חלק חשוב ביצירת התנאים להיות כל הדברים האלה (יצירתיים, יעילים, רגועים וכו’.) והדרך הפשוטה והיעילה ביותר לשמור על ריח נעים שאנחנו אוהבים במקום העבודה שלנו, היא פשוט באמצעות מפיץ ריח. וזה באמת פשוט.

בחדר השינה
מתחילים להתחמם. זה כבר קצת פחות מקובל, מפיץ ריח בחדר השינה, אבל בעצם – למה לא? חדר השינה הוא החדר שאנחנו מבלים בו את שעותינו היפות ביותר, שעות השינה כמובן. ושינה, חוץ מזה שחשוב שהיא תהיה מספיקה, היא צריכה להיות גם איכותית.

שינה איכותית משיגים בין היתר על ידי יצירת התנאים הסביבתיים המתאימים, וזה כולל גם ריח נעים בחדר. קחו בחשבון שבעוד העיניים שלכם עצומות, והאוזניים שלכם אחראיות להעיר אתכם אם יש רעש חזק, האף שלכם וחוש הריח שלכם ממשיכים לפעול כרגיל בזמן שינה, קולטים את הניחוחות מהסביבה, ומשפיעים על רמת הרוגע שלכם וכך על איכות השינה שלכם.

מפיץ ריח בחדר הילדים
כמו בחדר השינה שלכם, רק עם ילדים, ופה מקבלים גם בונוס, פחות ריח של גרביים וזיעה, יותר ריח של לבנדר, או לימון ואשכולית או הדרים, או הריח שאתם אוהבים.

מפיץ ריח כשבאים אורחים
הזמנתם אורחים, סידרתם את הסלון ופינת האוכל, הכנתם ארוחה לתפארת (או הזמנתם, גם עובד), שמתם מפה יפה, ערכתם שולחן הדלקתם נרות (כמובן), ואתם רוצים עוד איזה טוויסט קטן שיהפוך את הערב למושלם. שימו בסלון או בפינת האוכל מפיץ ריח. שימו לב להתאים את המיקום והריח שלא יתערבב עם ריחות של הבישול אם זה ערב כזה שהאוכל מתבשל ממש עד שהאורחים מגיעים. הטוויסט באווירה שמפיץ ריח יכול לעשות, אפילו בצורה לא מודעת, הוא בדיוק ה”אווירה” שכל האורחים שלכם ידברו עליה במכונית בדרך הבייתה.

בזמן מדיטציה, יוגה או “זמן רגיעה”
אנחנו חיים בעולם מהיר ולחוץ. כולנו. וחשוב למצוא את הזמן לעצור רגע ולהירגע. עכשיו, כדי להירגע, צריך קודם כל להתנתק מהיומיום, מהרעש, מהווצאפ, וגם מהריח. כל חוש שנצליח לנתק מההתרחשות הרגילה שלו וניתן לו “פינוק” אחר, יגביר את היכולת שלנו לייצר לעצמנו שלווה ורוגע.

אז מוזיקה נעימה, מקום נוח, וגם מפיץ ריח. בין אם השקט שלכם הוא חצי שעה מדיטציה, סשן קצר של יוגה (איזה יוגה אתם מתרגלים אנשים?) או כמה דקות של ספר על הספה, שיפור האווירה עם מפיץ ריח יעניק לכם יותר במנוחה הזו.

גם באוטו כדאי שתהיה אווירה
כי… למה לא? לא חייבים להיות נהגי מוניות כדי שיהיה לכם מפיץ ריח באוטו, ואם כבר מחליטים ליצור באוטו את האווירה הנעימה עם ריח לבחירתכם, למה לא לעשות את זה עם מפיץ ריח איכותי, במקום העצים האלה המתנדנדים מהמראה?
שאלו אותנו איזה ממפיצי הריח מתאים למכונית, ותראו איך פתאום כל נסיעה משתדרגת.

ב”פינה” של החתול או הכלב
אנחנו אוהבים את החיות שלנו, אבל לפעמים יש להן תופעות לוואי פחות לעניין, או שזה פשוט הריח שלהן, בין אם מדובר על ארגז החול של החתול או כלב עם ריח של רטוב, מפיץ ריח בפינה שבה הם אוהבים לרבוץ יכול לשפר עוד יותר את כל החוויה של חיות המחמד.

לספא או חדר טיפולים
כחלק מהאווירה הנעימה והמרגיעה, אל תוותרו על החדר. לא משנה איזה טיפול אתם מעניקים, ריח נעים בחדר יגדיל את הפתיחות מצד המטופל וישפר את איכות הטיפול.

מפיץ ריח במתנה
במקום העשירי הפתענו. אפשר לתת מפיץ ריח כמתנה. ולא, זה לא כמו לקנות למישהו דיאודורנט. מפיץ ריח כמתנה פותר שתי בעיות הקשורות במתנה. הראשונה, היא השאלה הנצחית – מה לקנות? אז מפיץ ריח הוא מצוין כשאתם באים להתארח, מוזמנים לחג, בחנוכת בית, חנוכת חדר, חנוכת שולחן חדש למטבח וכו’.
הבעיה השנייה הקשורה במתנות מסוג זה היא מצד המקבל. “מה עושים עם זה?”. ובכן, תנו למארחים שלכם את המפיץ ריח, ושלחו להם קישור למאמר הזה!

לסיכום

אלה היו 10 רעיונות לדברים שאפשר לעשות עם מפיץ ריח, וכמובן שיש עוד המון. לא בטוחים איך ליישם, מה מתאים או אם הרעיון המשוגע שלכם מה לעשות עם מפיץ ריח הוא הגיוני? דברו איתנו!

מפיץ ריח
סל קניות0
אין מוצרים בסל!
דילוג לתוכן