משלוח עד הבית תוך 5 ימי עסקים! חינם מ-299 ₪
\

עיצוב שולחנות לאירוע בעזרת נרות ופמוטים

עיצוב אירוע הוא חלק בלתי נפרד מהצלחת האירוע, מהרושם הראשוני דרך החוויה תוך כדי האירוע ועד הזיכרונות שיהיו מהאירוע. עיצוב שולחנות באירוע הוא חלק מרכזי מאד בעיצוב האירוע, ועיצוב שולחנות בעזרת נרות ופמוטים הוא יכול לתת לכם את הייחודיות והאופי שכל כל חיפשתם.

אף אחד כבר לא מזלזל בחשיבות של העיצוב, לא כשמדובר בעיצוב מוצר, לא כשמדובר בעיצוב הבית, ולא כשמדובר בעיצוב אירוע. העיצוב מכתיב בצורה רבה את התחושות של הנוכחים בחדר, וכשאנחנו מדברים על אירוע שחשוב לנו, אנחנו רוצים שהאורחים שלנו ירגישו חגיגיים, יחושו את היוקרה, את גודל המעמד.

לכל אחד ואחת מאיתנו יש גם את הערך המוסף שרוצים לתת באווירה והחוויה הכללית. כל אלה מושפעים מאד מהעיצוב עצמו, ואלו בדיוק התחומים שפמוטים ונרות משפיעים עליהם מאד לטובה. אתם כבר מצליחים לעשות את החיבור נכון? תכף נצלול לעומק.

 

למה שמים דגש על עיצוב שולחן עם פמוטים ונרות

למה שמים דגש על עיצוב שולחן? כי בואו, אנחנו ישראלים, החלק המרכזי באירוע זה האוכל. חתונה? בר מצווה? הזמנתם אורחים הביתה? יום הולדת 80 לסבא רבא? לא משנה מה הטייטל, אנשים שומעים אירוע והם כבר נהיים רעבים. חלק גדול מהאירוע האנשים יושבים ליד השולחן שלהם, קמים וחוזרים אליו,

זה העוגן והבית שלהם במהלך האירוע, גם אם יש ריקודים, גם אם המשפחה הכינה שיר מרגש וגם אם חתן בר המצווה הודה במיקרופון לאימו ואביו שהביאוהו עד הלום. אם זה הבית של האורחים באירוע, אז אנחנו רוצים שזה יהיה בית נעים ומזמין, עם אווירה טובה וקסם מיוחד. אנחנו יודעות בדיוק איך לעשות את זה וכן, זה קשור בהחלט לפמוטים ונרות.

 

מה חשוב שיהיה בעיצוב שולחן באירוע?

אנחנו נחלק את עיצוב השולחן לשני חלקים- החלק הפונקציונלי והחלק של האווירה. בחלק הפונקציונלי, אנחנו לוקחים את כל מה שחייב להיות על השולחן, ודואגים שהוא יהיה יפה (כן, ניסוח פשטני שמעצבות אירועים יכעסו עליו ובצדק, אבל זה רק כדי להבהיר את הנקודה). מפות, צלחות סכום, כלי הגשה, וגם-האוכל עצמו והכלים בהם הוא מוגש.

החלק הפונקציונלי תופס את מרבית השולחן, לכן אנחנו חייבים שהחלק בעיצוב שאחראי על האווירה יהיה בעל נוכחות מספקת. בעבר היה נהוג להסתפק ב”סנטר פיס”. שהם דברים (בהיעדר מילה טובה יותר) שיושבים במרכז השולחן. היום, במיוחד בשולחנות גדולים (הנפוצים ברוב גני ואולמות האירועים) נהוג לכל הפחות לפזר מספר סנטר פיס לאורך השולחן, ולעיתים להוסיף אלמנטים נוספים.

 

איך נרות ופמוטים יכולים לתרום לעיצוב השולחן באירוע

נרות ופמוטים ימלאו בצורה מצוינת את התפקיד של יצירת האווירה בשולחן מעבר לחלק הפונקציונלי. הם יכולים לשמש כסנטר פיס בודד בצורת פמוט למספר נרות שיושב במרכז השולחן או בפיזור מספר פמוטים קטנים יותר לאורך השולחן. השילוב של נר ופמוט מאפשר לשלב את הנרות בצורה טובה גם בשולחן עמוס פרטים ולתת להם, תרתי משמע, את המקום הראוי להם כדי שייצרו את האווירה שאנחנו רוצים.

 

מה היתרונות לשים נר ופמוט בעיצוב השולחן?

ראשית, יש לנו את המגוון העצום של גדלים, עיצובים, צבעים וצורות. אפשר למצוא נר ופמוט מתאימים לכל עיצוב קיים של כל שולחן.

שנית, אחד היתרונות של נר עם פמוט הוא הדינמיות שלו. השלהבת המרצדת שמשתנה כל הזמן יוצרת אלמנט מעניין שלא “סתם יושב שם” אלא משתנה כל הזמן.

האלמנט של האור הנוסף מהנר, אור עדין וחם גם הוא מוסיף רבות לאווירה ונותן אלמנט עיצובי ייחודי, במיוחד לאור העובדה (משחק מילים משעשע) שרוב אולמות וגני האירועים שומרים על האפלה של המקום כמעט כל אורך האירוע.

יתרון נוסף של נרות בפמוטים הוא שהם יוצרים מעין “שעון פנימי” לאירוע. בלי באמת למדוד זמן, גובה הנר מספר לאורחים האם הם בתחילתו של האירוע, או שהם שם כבר זמן רב. מכיוון שזמני הבעירה של נרות  ידועים (בקירוב), אפשר מראש לתכנן  את הנרות כך שיבערו, פחות או יותר, לכל אורך האירוע ויגיעו לסופם לקראת סוף האירוע.

ולסיום, יש לנו את כל היתרונות של שימוש בנרות שקיימים תמיד, באירוע של 800 אנשים או לבד בבית עם ספר וכוס תה. האנרגיה החיובית, האווירה הטובה, האפשרות לשלב ריח נעים ועוד. נרות עם פמוטים הם תוספת מושלמת לעיצוב השולחן באירוע, אפילו באירוע קטן בבית, וכמובן באירוע שתרצו שייזכר לתמיד.

 

לסיכום

למה לשים נר ופמוט כחלק מעיצוב השולחן באירועים? כי אתם רוצים אירוע שאחריו כולם יגיעו הבייתה ויגידו “וואו”. זה פחות או יותר מסכם את העניין…

רוצים להבין איך בדיוק לעשות את זה? אנחנו בקנדל קלאב נשמח לעזור לכם עם התאמה של הנרות, הפמוטים, הריחות והצבעים שישתלבו באירוע ויתנו בדיוק את האווירה והתחושה שהתכוונתם אליהם.

סל קניות0
אין מוצרים בסל!
דילוג לתוכן