משלוח עד הבית 5-7 ימי עסקים! חינם מ-299 ₪
שימו לב שייתכנו עיכובים בשל עומס הזמנות- אנא הבנתכם♥

מדריך לאווירה רומנטית: שימוש בנרות עם ריח קסום

מתכננות ערב רומנטי עם בן או בת הזוג בשילוב של נרות עם ריח קסום אבל אתן לא יודעות איך לעצב אותם? כדאי שתדעו שאתן לא לבד, הרעיונות לאווירה רומנטית לא באים לכולנו בקלות. מה לעשות? לא כולנו נולדנו רומנטיקנים. כדי שתוכלו לארגן ערב בלתי נשכח עם נרות בריח קסום אתם צריכים לקרוא את המדריך שלנו שיאפשר לכן להיות רומנטיקנים מקצועיים עם תעודות. הנה כל הפרטים שאתם צריכים לדעת שלב אחר שלב:

השלב הראשון – צאו לקנות נרות עם ריח טוב

 

השלב הראשון בכל מדריך לאווירה רומנטית כולל קנייה של נרות ריחניים. הרי זהו הבסיס של כל ערב רומנטי. אם אתן תתרניות או שאינכן בטוחות שתוכלו לבחור את הנרות עם הריח המתאים, תוכלו להתייעץ איתנו וליצור קשר בחנות האונליין שלנו, בווטסאפ או לשלוח לנו מייל – אנחנו נעזור ונדאג לכך שתוכלו לארגן ערב רומנטי ביותר. אם אתן מעדיפות לערוך את הקנייה באופן עצמאי, אתן יכולות פשוט לבחור בריחות הטובים הבאים:

– לבנדר
– ניחוח המשלב פירות הדר
– ניחוחות של ים

השלב השני – תשיגו עלי כותרת

 

כעת, לאחר שהשגתן נרות עם ריח טוב שישמשו אתכם לאווירה רומנטית, אתן צריכות להשיג עלי כותרת. ניתן להשיג אותן באמצעות אחת או יותר מהאפשרויות הבאות:

1. באמצעות רכישה בחנות פיזית או חיפוש קליל בגוגל עבור “עלי כותרת רומנטיים לרכישה” לבטח יובילו אתכן למקום הנכון.
2. באמצעות גיזום של פרחים שנמצאים בקרבת הבית

אין זה משנה באיזו דרך תבחרו, העיקר שיהיו לכן עלי כותרת ריחניים או מפיצי ריח מכל סוג שהוא.

השלב השלישי – תבדקו שיש לכם כלים יפים לנרות

 

כעת, אתן צריכות להיות בטוחות שיש לכם כלים לנרות מ-3 הסיבות הבאות:
1. הבטיחות
הכלים יאפשרו לכם להניח את הנרות באופן בטיחותי, כך שתוכלו להיות בטוחים שהם לא נופלים ממקומם.
2. העיצוב
כלי לנר יכול להפוך כל נר ריחני לנר בעל עיצוב מיוחד.
3. הנוחות
הכלים יאפשרו לכם בסופו של דבר לנקות את השעווה שהצטברה בקלות ובנוחות.

השלב הרביעי – תנקו את החדר

 

זה לא מספיק לבחור נרות דיקורטיביים לבית עם ריח טוב כדי ליצור אווירה רומנטית. כדי שיהיה ריח טוב באמת, אתן צריכות לשים לב שאתן מנקות את החדר באופן יסודי. שימו לב, זה לא משנה אם אתם עורכים את הערב הרומנטי בבית מלון, בצימר או בחדר השינה. גם אם אתם חושבים או יודעים שמישהו ניקה את החדר לפניכם, עדיף שלא תסתמכו על כך ותנקו את החדר באופן יסודי. אתם הרי לא רוצים לעצב את החדר, להשקיע את מירב המאמצים ולגלות בסופו של דבר שהחדר מלא באבק שיפריע לכם במהלך הערב (ואז יהיה כבר מאוחר מידי להתחיל לנקות).

השלב החמישי – תבחרו במצעים בהירים

 

אם אתם עורכות את הערב הרומנטי בבית שלכן, אתן צריכות לבדוק מראש את ארון המצעים ולבדוק שאכן קיימים שם מצעים בהירים. שימו לב, המצעים צריכים לענות על הפרמטרים הבאים:
– מצעים חלקים ללא הדפס
תשאירו את המצעים עם הדפסי הפרחים והנקודות ליום יום ותבחרו במצעים חלקים בלבד.
– מצעים נקיים בלבד ללא כתמים
מצעים מלוכלכים או כאלו שיש עליהם כתמים עשויים להרוס את האווירה הרומנטית.
– מצעים בגוונים בהירים
חשוב לבחור במצעים בגווני לבן, שמנת, קרם, אפור בהיר וכו’.

השלב השישי – תסדרו את הנרות

 

אם הגעתן לכאן, סביר להניח שאתן כבר יודעות כי עליכם לרכוש כלים לנרות. אבל השאלה האמיתית היא, האם אתן יודעות איך לסדר אותם ברחבי החדר? למקרה שלא, תהיו רגועות, כי יש לנו כמה הצעות בשבילכן:
1. תסדרו את הנרות בגבהים שונים (הדבר חשוב במיוחד אם אתן מסדרות נרות ריחניים גדולים לצד נרות קטנים)
תניחו חלק מהנרות באופן אקראי במקומות שונים ברחבי הרצפה, בזמן שכמה מהם יהיו על מדפים ושידות.
2. תסדרו 3 נרות אחד ליד השני
תשאירו 3 נרות שאותם תניחו אחד ליד השני. בתוך האי סדר צריך שיהיה לפחות סט אחד מסודר. מומלץ להניח את הנרות הללו על גבי שידה או מדף.

השלב השביעי – תכינו מראש מקור אש

 

בשלב זה צריכים להיות לכן נרות עבים וריחניים או נרות שבת ריחניים שמפוזרים במקומות שונים ומגוונים ברחבי החדר. כעת, אתן צריכות לדאוג שיהיה לכם בקרבת מקום מקור אש זמין. ההמלצה שלנו היא להכין מראש גפרורים ומצית. אם תגלו ברגע האחרון שהגפרורים לא טובים, תוכלו להשתמש במצית וההפך. הדבר צפוי לחסוך מכן תסכול. שכן, ארגנתן את הערב לפרטי פרטים ואין דבר יותר מעציב מלגלות שיש לכן נרות, אבל אין לכן איך להדליק אותם. שימו לב, חשוב שתניחו את מקור האש במיקום נוח שיאפשר למצוא אותו בקלות בהמשך הערב, כשהחדר יהיה חשוך.

השלב השמיני –תערכו סריקת בטיחות

השלב השמיני חשוב מאוד כדי שתוכלו להיות בטוחות שאתן עורכים ערב עם אווירה רומנטית ובטוחה. כעת, עליכן להסתובב ברחבי החדר ולבדוק את כל הנרות. תסתכלו טוב טוב ותבחנו אותם היטב כדי שתוכלו לראות אם יש נרות שעשויים לגרום חלילה לשריפה. להלן כמה פרטים שחשוב שתבחנו בשלב זה:
– קרבה של נרות לווילון.
– קרבה של נרות לשטיח.
– קרבה של נרות לתמונות ופריטי עץ.

במידה וראיתן נרות שנמצאים בקרבת אחד מהפריטים הללו, חשוב שתזיזו אותם ממקומם כדי שתוכלו להיות בטוחות שאתן עורכות ערב עם אווירה רומנטית בטיחותית, ללא שום הזמנה של מכבי אש או גורם סיוע אחר.

השלב התשיעי – תכבו את האור

 

הגעתם לשלב התשיעי והמתקדם של המדריך. אתן ממש קרובות לסיום ההכנה של הערב הרומנטי שלכן. בשלב זה, אתן צריכות לבדוק איך נראים הנרות שהדלקתם ברחבי החדר. זו גם ההזדמנות שלכן לבחון את הריח של הנרות ולראות שבחרתם נכון. כידוע, נרות שבת ריחניים לא רק מפיצים ריח טוב, הם גם מאפשרים אווירה רומנטית ונעימה ובמיוחד כשמכבים את האור. לכן, בשלב זה, אתן צריכות לכבות את האור ולראות את העיצוב הייחודי של החדר שהכנתן בעצמכן. לאחר כיבוי האור, כשתראו את התוצאה המרשימה, בבקשה תרשו לעצמכם לטפוח לכם על השכם כי ביצעתן את עבודתכן נאמנה.

השלב העשירי – תזמינו את בן\בת הזוג

 

זהו השלב העשירי והאחרון שמאפשר לכן ליהנות מהאווירה הרומנטית שהכנתם במו ידיכם בשילוב של נרות עם ריח טוב. כעת, נותר לכם רק להזמין את בן או את בת הזוג כדי שתוכלו ליהנות יחד מהאווירה הרומנטית והנעימה שעיצבתם. שימו לב, כדי שהם יוכלו להיות מופתעים מהיכולות הייחודיות שלכן בכל הנוגע לעיצוב החדר, אנחנו מציעות שתכסו להם את העיניים. שימו לב, השקעתן מאמצים רבים עד עכשיו בכל הנוגע לעיצוב. לכן, כדי שלא תטעו בשלב הסופי, אנו ממליצים לעשות שימוש בכיסוי עיניים קנוי או בפיסת בד נעימה. אל תשתמשו בחולצה או תחתונים שתמצאו ברגע האחרון פשוט כי זה יכול להרוס את כל ההשקעה שלכם.

סיכום

 

עד כאן המדריך לאווירה רומנטית שכולל עיצוב החדר בשילוב של נרות עם ריח טוב. עכשיו אתן יודעות מה עליכם לעשות כדי להביא לאווירה רומנטית ונעימה. כך שזהו הזמן הטוב ביותר לבדוק את ההיצע של קנדל קלאב ולרכוש נרות ריחניים שיאפשרו לכם להיות רומנטיקנים מקצועיים. לנו נותר רק לאחל לכן בחירה נעימה, בבקשה שמרו על הבטיחות במלוא תשומת הלב ושיהיה ערב רומנטי ונעים.

מדריך לאווירה רומנטית
סל קניות0
אין מוצרים בסל!
דילוג לתוכן