משלוח עד הבית תוך 5 ימי עסקים! חינם מ-299 ₪

עובדים המון שעות מהבית? כך תבשמו את הבית בקלות

האם כל פעולה שמטרתה לשפר את האווירה בבית, ולעשות את המרחב יותר נעים, מזמין וכיפי, כרוכה במאמץ גדול? ממש לא. למרות שאנחנו חושדות שישנם כמה שונאי נקיונות שמפיצים את השמועה הזאת מאינטרסים זרים וצרים משלהם. תכף תראו שלבשם את הבית למשל, זה פשוט וקל, והאפקט לעומת זאת, יכול ממש לשנות את האווירה בבית!

זה יכול להיות בפינת ארון הנעליים, ליד חדר השירותים או בגלל ששכחנו את החלון סגור מספר ימים. אם נודה על האמת, יכול מאוד להיות שלעיתים הבית החמים והנעים שלנו, לא כל כך מריח טוב… קורה לטובים ביותר. זה במקרה הגרוע יותר, אך ישנם גם מקרים נורמטיבים לגמרי שהבית פשוט “נטול ריח” (אין באמת דבר כזה ולכן המירכאות). כלומר,זה לא שישנו ריח לא נעים, אך גם אין ריח נעים במיוחד שימלא את החלל.

אך אל דאגה, כך או כך, לא מדובר בגזירה שאין מה לעשות לגביה, להפך. בואו נראה – איך לבשם את הבית בקלות? ריכזנו עבורכם מספר פתרונות ‘קנדל קלאב סטייל’ שיעזרו לכם לבשם את הבית בריחות נעימים וללא מאמץ. שנתחיל?

איך לבשם את הבית בקלות?

מפיץ ריח

מפיץ ריח טוב ואיכותי בהחלט יכול לסייע כפתרון לריחות לא נעימים בבית וגם ללא סיבה מיוחדת, אם רוצים להוסיף ריחות נעימים לאווירה. את הז’אנר של מפיצי ריח אפשר לחלק למספר תתי קטגוריות וביניהן:

סטיקס ותמצית ריח בבקבוקון

כאן הכוונה למקלות המונחים בתוך הבקבוק עם נוזל ריחני. המקלות סופחים את הנוזל ומפיצים ריח נעים בחלל החדר. חשוב לזכור למקם את מפיץ הריח בגובה השימוש הייעודי, למלא או להחליף את הבקבוק בתדירות המתאימה וניתן גם להחליף מידי פעם את הצדדים של המקלות.

אבני לבה מפיצות ריח

אבני הלבה מונחות בכלי ועליהן מזלפים מספר טיפות בעלות ניחוח האהוב עליכם. חשוב לציין שאין צורך בהדלקת האבנים והשימוש הוא בטוח לחלוטין.

לצפייה באבני לבה באתר היכנסו >> https://bit.ly/42cwtb1

מבשם

בדומה לבושם שאנחנו משתמשים לבשם את גופנו, ניתן למצוא מבשמים שהם ייעודים לחלל הבית. מספר התזות בודדות וכל חלל יכול להריח אחרת לגמרי, בהתאם להעדפות האישיות שלכם.

מפיץ ריח חשמלי או אוטומטי

בא לכם שהריח הנעים יתפזר בחלל ללא מאמץ מיוחד? אתם צרכים מפיץ ריח חשמלי אוטומטי שיודע לעשות את העבודה בזמנים קבועים ובכמות מדודה לאורך כל שעות היום ובהתאם להעדפתכם האישית.

נר ריחני

מעבר לתחושה החמימה והמרגיעה שנרות מייצרים ותורמים לאווירה בחלל החדר, האיכות שלהם באה לידי ביטוי גם בריחות הנעימים שהם מפיצים. עולם הנרות הריחנים הוא עולם קסום ושלם שמכיל סוגים רבים של ריחות. אנחנו בקנדל קלאב אוהבות לחלק את מגוון הניחוחות הרחב הקיים ל- 4 משפחות ריח:

  1. FLORAL NOTES- הכוונה לתרכובות ארומטיות המשלבות ניחוחות נעימים של פרחים.
  2. FRESH NOTES- ניחוחות בעלי איכות נקייה, טבעית ורעננה.
  3. ORIENTALS NOTES- הכוונה לניחוחות אוריינטליים עשירים, אקזוטיים המזכירים את המזרח הרחוק. ריחות אלה משלבים ריחות של תבלינים, שרפים ופרחים, יחד הם יוצרים חוויה ארומטית ומזמינה.
  4. WOODY NOTES- שילוב של ריחות של עצי ארז, אלגום או אורן. שילוב ייחודי זה מעניק עומק של אווירה טבעית, חמימה וארצית.

הקסם שיש בנר ריחני נגזר מהפשטות שבהדלקתו והמהירות שבה ריח מיוחד מתפזר בחלל החדר.

קיים עושר גדול מאוד של נירות ריחניים בצורות, צבעים, וסוגים שונים, בכלי או ללא כלי, נרות יצוקים וכו’.

לסיכום

אז איך לבשם את הבית האהוב שלכם, בצורה קלה, פשוטה ומהירה? סקרנו את 2 הז’אנרים העיקריים החביבים עלינו בקנדל קלאב: מפיץ ריח ונר ריחני וגילינו עולם ומלואו של ניחוחות. איך תבחרו מהי הדרך האהובה עליכם? אם אתם מחפשים משהו יותר דומיננטי וקבוע הפיתרון בשבילכם הוא מפיץ ריח, אם אתם מחפשים משהו יותר נקודתי שמשלב גם אווירה ייחודית, כנראה שנר ריחני הוא הבחירה הנכונה עבורכם. בקנדל קלאב תוכלו למצוא מגוון רחב של מפיצי ריח ונירות ריחניים איכותיים בעלי ארומות משגעות. ‘תנו לריח להוביל אתכם’, בקרו בחנות האתר.

בישום הבית
סל קניות0
אין מוצרים בסל!
דילוג לתוכן