משלוח עד הבית 5-7 ימי עסקים! חינם מ-299 ₪
שימו לב שייתכנו עיכובים בשל עומס הזמנות- אנא הבנתכם♥

מתחביב למותג בינלאומי – הסיפור מעורר ההשראה של נרות קסל

נרות קסל הם דוגמה מובהקת לכך שנר הוא הרבה יותר מחפץ פונקציונלי, או דקורטיבי המשמש להפצת ריח, לתאורה או ליופי. הסיפור מעורר ההשראה של אלי קסל ושל המותג נרות קסל, או כמו שמכירים אותו כבר בעולם כולו – Kassel Candles הוא בדיוק מסוג הסיפורים שבגללם אנחנו כל כך אוהבות נרות.

אך אל תטעו לחשוב שנרות קסל זה רק סיפור יפה, מדובר במותג ישראלי בינלאומי מוביל שהוא סמל ומופת לאיכות, ליצירתיות ולמקצוענות אמיתית בהכנת נרות.

 

אנחנו בטוחות שנתקלתם כבר במותג נרות קסל, או כמו שמכירים אותו בעולם – Kassel Candles. ואם השם לא מצלצל לכם מוכר, מבט חטוף על הלוגו יגרור וודאי את התגובה “אההה… כן, עכשיו כשאני רואה את הלוגו, בוודאי ששמעתי על נרות קסל”. ובכן, מאחורי השם הפשוט והלוגו הצנוע מסתתר סיפור די מדהים ומעורר השראה.

 

אלי קסל עולה לפלסטינה ומוצא תחביב

הסיפור של נרות קסל מתחיל בהחלטה של אלי קסל, יהודי מגרמניה, לעלות לפלסטינה (עוד אין מדינת ישראל כן?) בשנת 1934, להתיישב בגליל ולגדל דבורים.

בשעות הפנאי, אלי עוסק בייצור נרות מדונג הדבורים המצוי אצלו בשפע. כך נזרעו הניצנים הראשונים לנרות קסל, אך יעברו עוד כמעט 60 שנה עד שהתחביב יהפוך למותג מוכר.

 

נרות קסל מתחילים בארץ ופורצים לעולם

ייצור הנרות של אלי קסל מעולם לא פרץ את גבולות התחביב, אך מי שנתן את הטאצ’ העסקי וראה את הפוטנציאל הגלום בייצור הנרות היה נכדו של אלי קסל – אליעד הגלעדי.

בשביל אליעד, ייצור הנרות היה זיכרון חי של סבו. הוא התיישב בגליל, בדיוק כמו סבו והחל לייצר נרות בייצור מסחרי. לקח לו 5 שנים בלבד להפוך ליצרן הנרות הדקורטיביים והריחניים הגדול בישראל תחת המותג נרות קסל, על שם מי שהחל במסורת כמובן.

אך ארצנו הקטנטונת הייתה רק התחנה הראשונה במסע של נרות  קסל. האיכות, היצירתיות, והמעוף במוצרים צדו את תשומת ליבם של אנשי עסקים ורשתות קמעונאות ועד מהרה המותג Kassel Candles החל למכור גם בחו”ל.

עם הזמן המותג התפתח וגדל, מפעלי ייצור נוספים קמו (גם הם בישראל) והמותג הלך והתבסס עד למותג המוכר שהוא היום, אך לכל אורך הדרך לא זנחו בנרות קסל את איכות הייצור, ואת הייחודיות של כל נר ונר.

 

נרות בעבודת יד מחומרי הגלם הטובים ביותר

אם העובדה שנרות קסל הוא מותג בינלאומי גורמת לכם לדמיין מפעלי ייצור אוטומטיים בהם מתערבבת שעווה בכלים ענקיים ופתילים אינסופיים נחתכים בצורה אוטומטית וסביבם נוצרים הנרות על ידי מכונות שלא עוצרות לעולם… אז צר לנו “לאכזב” אתכם. נרות קסל עדיין מיוצרים בעבודת יד, אחד אחד, עם מלוא תשומת הלב, ההקפדה, המקצועיות והאהבה הדרושים. אין לנו ספק שלכל אחד מהרכיבים האלה יש תפקיד בייחודיות של נרות קסל.

בנוסף, לכל אורך הדרך ישנה הקפדה לרכוש חומרי גלם באיכות גבוהה. אנחנו לא רגילים לחשוב על נרות בתור מוצר בו יש חשיבות לחומרי הגלם, אך למעשה, ממש כמו במזון, בבנייה, או בכל תחום אחר, גם בנרות חומרי גלם איכותיים הם תנאי הכרחי למוצר איכותי ובנרות קסל מבינים זאת היטב. מהפתילים דרך החומרים המרכיבים את הנר עצמו, הכלים, תמציות הריח ועוד, כל חומרי הגלם המשתתפים בתהליך נקנים תמיד מהספקים המובילים בתחום ובנרות קסל מקפידים לא להתפשר על האיכות בשום שלב.

 

נרות קסל מקפידים לתת לכם את החוויה המלאה

החוויה בנרות קסל היא מוקפדת על כל שלביה. החל מהעיצוב, הצורה והצבע, הייחודיות והמקוריות בנרות, דרך המגוון הגדול הכולל נרות דקורטיביים, נרות ריחניים, נרות חוץ ופנים, ועד האיכות של הנרות עצמם, המבטיחה עמידות, בעירה נקייה, הפצת ריח יעילה, מרקם וצבע הנשמרים לאורך זמן, וכמובן, ה-X פקטור, הדבר הזה שאי אפשר להסביר שגורם לנר להכניס אווירה ואנרגיה חיובית לכל חדר, במיוחד עם ההיסטוריה העשירה והעבודה הייחודית על כל נר שיש בנרות קסל.

 

נרות קסל בקנדל קלאב

ממש קשה לנו להתאפק מלספר לכם על כל מוצרי נרות קסל הנמכרים בקנדל קלאב, כי אנחנו מאד אוהבות את הנרות וגם את שאר המוצרים של המותג. אבל מצד שני בקנדל קלאב אפשר למצוא כמה עשרות מוצרים של נרות קסל, ולכם בטח יש עוד כמה דברים לעשות היום.

נספיק בכל זאת לספר שבקנדל קלאב תוכלו למצוא נרות ריחניים, נרות יצוקים בגדלים ועיצובים שונים, מפיצי ריח, נרות ציטרונלה דוחי יתושים, נרות לפיד לשימוש חוץ לאירועים, נרות צפים ועוד. כולם כמובן מבית היוצר של נרות קסל.

 

כל מה שאנחנו אוהבות בנרות

נרות קסל ממש מייצגים את כל מה שאנחנו אוהבות בנרות – יש פה מסורת לצד חדשנות, יצירתיות ברמה של יצירת אומנות לצד צדדים פונקציונליים, מותג בינלאומי שעדיין מייצר את הנרות אחד אחד בעבודת יד קפדנית, סיפור שמתחיל לפני כמעט מאה שנה ונשאר אקטואלי עד היום.

ומעל הכל, להבה אחת קטנה שאומרת כל כך הרבה.

למידע נוסף על מוצרי נרות קסל בקנדל קלאב, אתם יותר ממוזמנים לפנות לצוות ולקבל את כל המידע.

נר ציטרונלה קסל
סל קניות0
אין מוצרים בסל!
דילוג לתוכן