משלוח עד הבית תוך 5 ימי עסקים! חינם מ-299 ₪
שימו לב שייתכנו עיכובים בשל עומס הזמנות- אנא הבנתכם♥

נרות יוקרתיים – להרים את האירוע רמה

שילוב של נרות יוקרתיים באירוע שלכם יכול בהשקעה קטנה להרים את כל האירוע לרמה אחרת. איך עושים את זה? לאיזה אירועים זה מתאים ומה זה בכלל נרות יוקרתיים? כל התשובות – פה בפנים.

אתם כבר יודעים מה דעתנו על נרות. רק ליתר ביטחון למי שממש פוגש אותנו פעם ראשונה נגיד שלדעתנו נרות זה החיים ואנחנו לא ממש מבינות איך אין נר אחד לפחות דולק בכל חדר שיש בו אנשים.

לכן השימוש בביטוי נרות יוקרתיים מעט קשה לנו, כי אנחנו הרי אוהבות את כולם. אבל כשמגיעים לנרות כחלק מהעיצוב של האירוע שלכם, אנחנו מוכנות לקבל את ההפרדה. נרות יוקרתיים בהחלט מרימים את העיצוב, את האווירה, נותנים טוויסט והם הרבה יותר מעוד אלמנט עיצובי.

מה זה בכלל נרות יוקרתיים?

טוב, אין ממש הגדרה מדויקת, וזה נובע מכך שאין באמת אבחון מדויק של המושג “יוקרה”. אם ניצמד להגדרה המילונית אז יוקרה היא כבוד או חשיבות שזוכה להם אדם, מוסד או מותג.
הגדרה אחרת מדברת על איכות וייחוד, ואם תתנו לנו רגע נמצא עוד כמה הגדרות מעורפלות שכאלה. ברור שבכל חנות נרות תמצאו שלל נרות המתהדרים בתואר נרות יוקרתיים, אבל תסמכו עינו בעניין הזה- אין לכך תו רשמי.

המושג יוקרה הוא אישי. בדיוק כמו דירות יוקרה, תכשיטי יוקרה ובגדי יוקרה כך גם בנרות יוקרה, היוקרתיות היא בעיני המתבונן. אבל האמת שכדי להסביר כמה נרות יוקרתיים יכולים לשדרג לכם את העיצוב באירוע, אנחנו לא צריכות להגדיר בדיוק מה הם נרות יוקרתיים. מספיק שלכם ברור מה הם, וכל מה שעונה בעיניכם על ההגדרה נרות יוקרתיים יעשה את העבודה בצורה מצוינת. אנחנו רק מקוות שבהגדרה הזו אף אחד לא כולל את נרות השבת הרגילים, את הנרות הקטנים בפחית האלומיניום, נרות חנוכה ונרות נשמה…

כל השאר- לשיקולכם.

באיזה אירועים ניתן לשלב נרות יוקרתיים בעיצוב

למען האמת – כמעט בכל אירוע. אם חשבתם שהאירוע הכי גדול שנרות יוקרתיים יכולים להשתלב בו הוא ארוחת ערב רומנטית עם בת.ן הזוג (ואנחנו מקוות שזה עוד קורה ושיש בתמונה נרות יוקרתיים…) אז לנו יש עוד כמה רעיונות בנושא.

נרות יוקרתיים יכולים להשתלב במסיבת קוקטייל קטנה שעורכים בבית, במסיבה רבת משתתפים באולם, באירוע חברה או במפגש משפחתי מרגש. למען האמת, יש שני מקרים בהן אנחנו לא ממליצות להשתמש בנרות (כואב לנו רק להגיד את זה), בוודאי לא בנרות יוקרתיים. המקרה הראשון הוא כשהאירוע נערך בחוץ בשטח פתוח. כי אז, בגלל הרוח, לא ניתן להדליק נרות. ברור שניתן להשתמש בלפידים אבל אלו כבר לא נמצאים בהגדרה שלנו של נרות יוקרתיים.

המקרה השני הוא כשמדובר באירוע שיש בו הרבה ילדים בגיל צעיר ומעט מבוגרים משגיחים. במקרה הזה, השילוב של להבה גלויה ועשרות ילדים משתוללים הוא לא מומלץ.

איך ניתן לשלב נרות יוקרתיים בעיצוב האירוע?

ישנן כל מיני אפשרויות.

אם זהו אירוע כמו חתונה, בו ישנם מספר שולחנות ובסיס האירוע הוא אנשים הישובים אל מול השולחנות, ניתן לשלב נרות יוקרתיים כעיצוב מרכז שולחן. במקרה כזה צריך לשים לב שמדובר בנר עם נוכחות, או בפמוט גבוה מספיק בעל מספר קנים הנושא את הנרות. ולשאלתכם: כן, יכולים להיות נרות יוקרתיים בתוך פמוטים. רק כדאי לוודא שגם הפמוטים יוקרתיים…

חשוב לשים לב שבשילוב נרות בשולחן בו יש אוכל מומלץ להשתמש בנרות לא ריחניים, כדי להשאיר מקום לריחות האוכל ולא לערבב שמחה בשמחה.

במסיבת קוקטייל ביתית הנרות היוקרתיים יכולים להיות חלק מעיצוב החלל, עם פיזור של נרות המותאמים לאווירה במקומות שונים בחדר – על מדפים, שולחות, אדן החלון וכו’.

באירוע בו יש בופה מרכזי ניתן לשלב נרות על השולחן. כדאי לשים את הנרות רחוק ככל הניתן מהאנשים, במרכז השולחן או בסמוך לקיר, שלא יהיו בנתיב הגישה לאוכל עצמו (אנשים לא רואים כלום בדרך לאוכל…).

ואפשר כמובן, לשלב כמה מהדרכים.

כמובן שבבחירת נרות יוקרתיים לאירוע יש להתחשב בכל הפרמטרים המשפיעים על העיצוב: גודל, צורה, צבע, חומר, כלי קיבול ועוד ולוודא שהנרות שאנחנו בוחרים מתאימים לעיצוב של שאר הפרמטרים הקבועים של המקום.

לסיכום

שימוש בנרות יוקרתיים כחלק, ואפילו חלק מרכזי בעיצוב ואווירה של אירוע הוא מומלץ ביותר וייתן בנוסף לייחודיות של העיצוב עצמו גם אנרגיות חיוביות ואווירה טובה. חשוב לבחור את הנר המתאים על פי כל הפרמטרים.

מחפשים נרות יוקרתיים לשדרוג האירוע ולא יודעים מאיפה להתחיל? אנחנו בקנדל קלאב נשמח לעזור לכם ולהמליץ לכם על נרות יוקרתיים שיתאימו בדיוק לאירוע שלכם.

נרות
סל קניות0
אין מוצרים בסל!
דילוג לתוכן