משלוח עד הבית 5-7 ימי עסקים! חינם מ-299 ₪
שימו לב שייתכנו עיכובים בשל עומס הזמנות- אנא הבנתכם♥

נרות לרכישה אונליין: רגעים קטנים של אושר

בשנה וחצי האחרונה העולם עבר שינוי מהותי הנעוץ כמובן בנגיף הקורונה שהתפשט מסין לכל עבר. ההשפעות השונות בכלל תחומי חיינו ייחקרו עוד שנים רבות קדימה, ואולם יש מספר שינויים שכבר נכון להיום ניתן להבחין בהם בקלות.

ראשית, התחלנו להתבונן לתוך עצמנו ולהבין שגם לדאוג לנו, למשפחתנו, ובכלל לאנשים האהובים עלינו זה חשוב, וששווה להשקיע מחשבה בכך.

שנית, ואולי בהמשך לנקודה הראשונה, זמן השהות הרב שנגזר עלינו להישאר בבית הפך מאילוץ להזדמנות, כשהביא נשים ואנשים רבים לבחון את ארבע הקירות בהם הם חיים בעיניים ביקורתיות יותר, להבין איפה חסר להם שינוי מאסיבי אשר הם מוכנים להשקיע בו אלפי ואפילו עשרות אלפי שקלים, ואיפה מספיק להם טאצ’ קטן שיעשה את ההבדל, ויהפוך את סביבת המגורים שלהם למקום נעים וכיפי יותר לחיות ולארח בו. אנחנו בטוחות שנרות לרכישה אונליין יענו בדיוק על הצורך הזה.

הטאצ’ הויזואלי

רק מלהביט במגוון הנרות לרכישה באונליין באתר שלנו עולות לנו כבר תחושות טובות המקושרות אצלנו במח לרגעים של אושר. בין אם מדובר בנרות היום הולדת שמעטרים כל עוגה, מפיצי ריח למיניהם שמייצרים אווירה נעימה ושלווה ובין אם מדובר בנרות היצוקים הצבעוניים שנותנים לנו לחוש כאילו הגענו לספא- תמיד יהיה זה רגש חיובי שמלווה להסתכלות עליהם.

כיום זמינים נרות לרכישה אונליין במגוון צורות, גדלים, צבעים ומותגים שונים, ובזכות המגוון ניתן להתאים נר לכל מקום בבית לפי הסגנון המיוחד שבו בחרתם לעצב את ביתכם, או לחלופין כמתנה איכותית לאנשים שאוהבים ורוצים לפנק.

תופתעו לגלות כמה צבעים קיימים היום: אדום, ירוק, כחול, סגול, שמנת, לבן, שחור, זהב, כסף ועוד צבעים נוספים אשר אותם בקלות ניתן להתאים לכל בית ולכל חלק בו בהתאם לגוון הקירות והריהוט הקיים.

בנוסף, תשמחו לדעת שבעת רכישת נרות אונליין ניתן לצרף כלי זכוכית מקסימים וכך לגרום להם להיות יפים ומרשימים אף יותר. לצד פמוטים שחורים ופמוטים מזהב, תוכלו למצוא כלי זכוכית מהממים שיאפשרו לכם להניח את הנרות שלכם בכל מקום בבית או במשרד. תחתיות זכוכית מרובעות עם שוליים, תחתיות עגולות העשויות זכוכית חלבית, תחתית זוגית לנרות ומגש שחור או מגש מראה בצבע זהב הם רק חלק מהאקססוריז שיהפכו את הנרות למרשימים יותר.

אז איך אנחנו מדמיינים את הנרות שלכם?

בין כלל הנרות לרכישה אונליין באתר תוכלו למצוא את נרות השבת, עליהם כמובן שאין צורך להרחיב. אין דבר יותר מחמם לב מלראות שולחן עם פמוטים מרשימים אשר נושאים עליהם נרות מרשימים ותואמים להם. במיוחד כשאתם רוצים להרשים באירוח חגיגי, וגם אם אווירת השבת לכשעצמה היא דבר משמעותי עבורכם, אנו ממליצות לבחון את הנרות אשר עשויים לגרום לכם לבהות בלהבה שלהם דקות ארוכות מבלי לשים לב שהזמן עבר.

ואם אנחנו מדברים על אווירה… נרות צפים על המים הם חידוש מדהים שיכול להיות האקס פקטור בערב הזוגי המושלם שלכם. הם יכולים לשמש אתכם כדי להפתיע את בן או בת הזוג בג’קוזי בצימר שסגרתם, או באמבטיה כשיש אירוע מיוחד לחגוג. האפקט של האש על המים מקנה אווירה ייחודית ובעיקר מסמל את ההשקעה והמחשבה שהושקעו על ידכם בביצוע המחווה הרומנטית שזה עתה חשפתם. בצירוף יין טוב אנחנו מבטיחות לכם ערב בלתי נשכח.

וכמובן, הריח

אחד האלמנטים בעלי יכולת ההשפעה הכי גדולים עלינו כבני אדם הוא הריח. לא במקרה מאוד קל לנו לדמיין ריחות מגעילים שגורמים לנו לחוש ברע, ומנגד, ריחות נעימים אשר גורמים לנו להציף זיכרונות כיפים שעושים לנו טוב בלב. ריח הנרות מחולק לארבע משפחות, אשר כל אחת מהן מעלה לנו חיוך על הפנים בדרכה שלה.

משפחת הריח woody המזכירה ריח עצי שכזה, המביא אתכם לחוש כאילו אתם ביער או בחורשה, ובעיקר נותנת אווירת טבע נעימה.

משפחת הריח FLORAL הכוללת ריחות פרחים ומביאה איתה ריחות פשוט כיפיים של לבנדר, וניל ועוד אין סוף ריחות של פרחים לפי עונות השנה. אליהם מצטרפים הריחות ממשפחת הריחות האוריינטליים (ORIENTALS) וכמובן ריחות ממשפחת ה- FRESH, הריחות המרעננים שיוצרים אווירה נעימה למשרד ולמטבח, לקליניקות של המטפלים שבנינו ואפילו לחדרי השינה שלנו.

לצד כל אלה אנחנו חייבות תודות שהנר הריחני האהוב עלינו, הוא ללא ספק הנר הריחני היצוק הלבן והעבה מבית קסל. הריח המהפנט של הגרדיניה, לצד העיצוב הגדול והמרשים מצד אחד, והמינימליזם שבצבע הלבן מצד שני יוצרים שילוב פשוט מושלם בעיננו.

נרות לרכישה באונליין

פרקטיקה נוספת שהקורונה הביאה איתה, או לכל הפחות הגבירה את הנוכחות שלה בחיינו, היא כמובן הקניה דרך הרשת. אחרי שהתרגלו לקניות מהסופר בלחיצת כפתור, ואפילו לקניית בגדים מבלי למדוד, הגיע הזמן שנתרגל לקנות פריטי עיצוב וריח אונליין, אשר ישנם באתר לצד הנרות לרכישה אונליין כמובן.

חווית הקנייה כיפית ורגועה, מאפשרת בכל רגע נתון לדעת כמה מוצרים רכשנו ובאיזה סכום, איזה דגם זמין ובאיזה צבע וריח, וכן מתאפשר לטייל באתר ולראות מוצרים משלימים כמו כלים מיוחדים להניח בהם את הנרות, מגשים ופמוטים ואפילו מכבי נרות מעוצבים המתאימים לעיצובים ייחודים שנותנים לנרות טוויסט מודרני ומגניב.

ואם אתם אנשים שאוהבים להעניק?

אז קודם כל אנחנו שמחות לשמוע כי גם אנחנו בדיוק כאלו, ולכן אנחנו יודעות בדיוק איך לעזור לכם לשמח ולפרגן לאנשים שאתם אוהבים. כפי שישנם נרות לרכישה אונליין, ניתן לרכוש כך גם מארזי מתנה מפנקים ומעוצבים בטוב טעם, כאלו שיעבירו בדיוק את התחושות שרציתם להעביר ויגרמו למי שמקבל אותם לחייך.

בנוסף, נשמח להציע לכם לצרף כרטיס ברכה ריחני, וכך, שבאמצעותו הנמען יקבל תחושת ייחודיות בזכות הכרטיס המיוחד. בהחלט שווה להציץ עליהם באתר. וכמובן שאם בא לכם להשאיר את חווית הקניה לבעל או בעלת השמחה, תוכלו לרכוש עבורם גיפט קארד ולתת להם לבחור בעצמם מתוך מגוון הנרות לרכישה אונליין ושאר המוצרים שבאתר את מה שהכי מדבר אליהם.

נרות לרכישה אונליין
סל קניות0
אין מוצרים בסל!
דילוג לתוכן